Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Er det noen som bruker vaskepulver/skyllemiddel med parfyme til babyer/små barn her? Og hvis ikke, bruker dere da nøytralt vaskemiddel til alle i familien også ? Ellers sitter det vel igjen i maskina for hver vask,,, Synes bare det lukter så godt av nyvaska tøy-av nøytralt lukter det jo -nada Anonymous poster hash: dd557...e0f
☆☆☆ Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Gjekk over til parfymefritt på alt då vi fekk barn. Tidlegare har eg likt godt lukta av skyllemiddel med parfyme, men etter å ha brukt parfymefritt ei stund vil eg aldri gå tilbake. Sjølv om kleda luktar godt som nyvaska, blir det gjerne ei litt sur parfymelukt etter ei stund i skapet. Det er ikkje eit problem lenger. Dessutan luktar parfyme bedre når den ikkje må konkurrere med lukt frå kleda.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 kanskje et godt poeng der Lukter jo som regel nyvaska i noen dager bare, ikke så lenge etter de har blitt putta i skapet... Får prøve å venne meg til nøytralt jeg også da !! Anonymous poster hash: dd557...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå