Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Jeg vil ikke ha babybjørn... Ergobaby ser jo best ut å bære i, så den jeg tenker mest på.. Jeg har allerede bæresjal, men sjeldent brukt det da jeg har en veldig aktiv baby som ikke er glad i å være stille. Et bæresele er vel litt lettere å få av og på enn det lange sjalet.Noen tips? Hun er snart 9 mnd og veier 8 kg. veldig kort.. (bruker fortsatt 62 i bodyer)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Beco, Ergo eller Manduca. De er cirka like, men det varierer hvilken som sitter best på deg. Test dem om mulig før kjøp. Anonymous poster hash: c47fd...373
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2013 Beco, Ergo eller Manduca. De er cirka like, men det varierer hvilken som sitter best på deg. Test dem om mulig før kjøp. Anonymous poster hash: c47fd...373 Jeg er selv lav, ca 160, og veier 62 kg. Sterk i kroppen men veldig svai i ryggen . Noen som sitter bedre enn andre da tror du?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Ergo eller Beco. Becoen har også den fordelen at du kan sette barnet oppi før du tar på selen, kan være praktisk. Ellers er de som sagt ganske like. Anonymous poster hash: c47fd...373
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2013 Ergo eller Beco. Becoen har også den fordelen at du kan sette barnet oppi før du tar på selen, kan være praktisk. Ellers er de som sagt ganske like. Anonymous poster hash: c47fd...373 hvor selges denne? Beco. Var kun 1 på finn og den var solgt, he he
Madolyn Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er veldig glad i angelpack. Ei god venninne elsker stokke-bæreselen sin :-)
NettoppJa Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er også liten, og fikk prøve flere ulike på en slags "bærebutikk" her i Oslo når jenta mi var ca 8 måneder. Prøvde Manduca og alle andre slags mulige bæretøy som ver mer eller mindre hampinspirerte. Manduca var altfor stor for meg og lille. Endte opp med Angelpack, og er strålende fornøyd. Enkel å feste både på mage og rygg og passer godt for små mammer, liten jente og en litt større pappa.
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er også liten, og fikk prøve flere ulike på en slags "bærebutikk" her i Oslo når jenta mi var ca 8 måneder. Prøvde Manduca og alle andre slags mulige bæretøy som ver mer eller mindre hampinspirerte. Manduca var altfor stor for meg og lille. Endte opp med Angelpack, og er strålende fornøyd. Enkel å feste både på mage og rygg og passer godt for små mammer, liten jente og en litt større pappa. Jeg har som sagt veldig svai i ryggen.. Er så redd for at jeg skal få vondt i ryggen av å bære:P
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68 Manduca høres best ut her.. var en beco på finn, men det står at den ikke er egnet til å bæres på rygg av de under 165, Jeg vil kunne bære på ryggen uten problemer
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68 Manduca høres best ut her.. var en beco på finn, men det står at den ikke er egnet til å bæres på rygg av de under 165, Jeg vil kunne bære på ryggen uten problemer Jeg har ikke prøvd andre enn manduca og meitai. Men jeg bærer uten problemer i timesvis på ryggen Anonymous poster hash: 827af...b68
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68 Manduca høres best ut her.. var en beco på finn, men det står at den ikke er egnet til å bæres på rygg av de under 165, Jeg vil kunne bære på ryggen uten problemer Jeg har ikke prøvd andre enn manduca og meitai. Men jeg bærer uten problemer i timesvis på ryggen Anonymous poster hash: 827af...b68 jeg vil ha ,manduca! Men vil ikke bruke 1000 kr. BUU
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68 Manduca høres best ut her.. var en beco på finn, men det står at den ikke er egnet til å bæres på rygg av de under 165, Jeg vil kunne bære på ryggen uten problemerJeg har ikke prøvd andre enn manduca og meitai. Men jeg bærer uten problemer i timesvis på ryggen Anonymous poster hash: 827af...b68 jeg vil ha ,manduca! Men vil ikke bruke 1000 kr. BUU Sjekk tettinntil.no Kan hende det ligger noen til salgs der. Hvis ikke kan du lage en "ønskes kjøpt". Anonymous poster hash: 827af...b68
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #14 Skrevet 31. juli 2013 Send pm til Kengumamma. Hun har peiling og hjalp meg masse med bæretøy Anonymous poster hash: cc84a...b71
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #15 Skrevet 31. juli 2013 Send pm til Kengumamma. Hun har peiling og hjalp meg masse med bæretøy Anonymous poster hash: cc84a...b71
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #16 Skrevet 31. juli 2013 Send pm til Kengumamma. Hun har peiling og hjalp meg masse med bæretøy Anonymous poster hash: cc84a...b71 Har en venninne som jobbet for bæreglede selv. Men skal ta turen innom en butikk i morgen tenker jeg,, Kanskje jeg kjøper ny =)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 31. juli 2013 #17 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er under 160 og bruker manduca uten problemer.
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #18 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68 Manduca høres best ut her.. var en beco på finn, men det står at den ikke er egnet til å bæres på rygg av de under 165, Jeg vil kunne bære på ryggen uten problemerJeg har ikke prøvd andre enn manduca og meitai. Men jeg bærer uten problemer i timesvis på ryggen Anonymous poster hash: 827af...b68 jeg vil ha ,manduca! Men vil ikke bruke 1000 kr. BUU Sjekk tettinntil.no Kan hende det ligger noen til salgs der. Hvis ikke kan du lage en "ønskes kjøpt". Anonymous poster hash: 827af...b68 men... med manduca kan kun babyen ha ansiktet mot brystet eller? hun må kunne se utover ellers blir hun nok utålmodig
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #19 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68 Manduca høres best ut her.. var en beco på finn, men det står at den ikke er egnet til å bæres på rygg av de under 165, Jeg vil kunne bære på ryggen uten problemerJeg har ikke prøvd andre enn manduca og meitai. Men jeg bærer uten problemer i timesvis på ryggen Anonymous poster hash: 827af...b68 jeg vil ha ,manduca! Men vil ikke bruke 1000 kr. BUU Sjekk tettinntil.no Kan hende det ligger noen til salgs der. Hvis ikke kan du lage en "ønskes kjøpt". Anonymous poster hash: 827af...b68 men... med manduca kan kun babyen ha ansiktet mot brystet eller? hun må kunne se utover ellers blir hun nok utålmodig Er det noe du vet eller tror? De aller fleste barn synes det er kjempefint å sitte på ryggen. Du kan evt heise selen høyere opp så hun ser over skulderen din. Men de ser egentlig mer enn nok på sidene. Ingen av de ergonomiske selene kan brukes med ansiktet utover. Dette er jo uansett bare aktuelt når du bærer på magen. Du vil ikke bære så veldig lenge på magen med et barn på over 6 mnd uansett Anonymous poster hash: 827af...b68
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #20 Skrevet 31. juli 2013 Tok nettopp frem bæresjalet for å prøve å bære henne på ryggen men åssen i HELVETE får noen til dette? Det går ikke med min baby uten ekstrem hjelp i ale fall:P Hun klarer jo ikke være stille.. Når jeg legger henne på ryggen klatrer hun med beina, og armene er nedover . Jeg blir jo bare kjempesint på babyen (bu) fordi hun ikke klarer å bare ligge der i 2 sekunder så jeg får strammet sjalet. Men neida... ARGH! Nå har jeg gitt opp. Får prøve en gang hun sover eller noe
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #21 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er 162 cm og har veeldig svai i ryggen! Skikkelig Donald duck-ræv Jeg sverger til manduca og en meitai klips (go'klompen). Elsker go'klompen min! De blir spesiallaget for hver enkelt så da får du en sele som sitter perfekt for deg Anonymous poster hash: 827af...b68 Manduca høres best ut her.. var en beco på finn, men det står at den ikke er egnet til å bæres på rygg av de under 165, Jeg vil kunne bære på ryggen uten problemerJeg har ikke prøvd andre enn manduca og meitai. Men jeg bærer uten problemer i timesvis på ryggen Anonymous poster hash: 827af...b68 jeg vil ha ,manduca! Men vil ikke bruke 1000 kr. BUU Sjekk tettinntil.no Kan hende det ligger noen til salgs der. Hvis ikke kan du lage en "ønskes kjøpt". Anonymous poster hash: 827af...b68 men... med manduca kan kun babyen ha ansiktet mot brystet eller? hun må kunne se utover ellers blir hun nok utålmodig Er det noe du vet eller tror? De aller fleste barn synes det er kjempefint å sitte på ryggen. Du kan evt heise selen høyere opp så hun ser over skulderen din. Men de ser egentlig mer enn nok på sidene. Ingen av de ergonomiske selene kan brukes med ansiktet utover. Dette er jo uansett bare aktuelt når du bærer på magen. Du vil ikke bære så veldig lenge på magen med et barn på over 6 mnd uansett Anonymous poster hash: 827af...b68 Prøvde bære henne på ryggen nå.. det var mildt sagt umulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå