Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 I natt drømte jeg at jeg var nede i et fjøs.Brått kom det en skummel Gorilla bort og tok tak i meg, han prøvde og legge meg ned men jeg kom vekk. Brått kom mannen min inn i fjøset og ba Gorillaen ta meg. Jeg sprang alt jeg kunne. Brått kom jeg inn i en stove der det var mørkt og jeg våknet. Jeg hadde veldig vanskeligt får og sove etterpå. Flere som har drømt noe lignende? Anonymous poster hash: 1d65b...dff
Musemorbr / Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Er du gravid? Det høres ut som en typisk graviddrøm. Jeg trømmer de sykeste ting i graviditeten. I natt var det noe med babyspisende zombier.
valkyrien Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde også syk drøm i natt: Jeg og ei venninne ble jaktet på av politiet, type biljakt. Endte med at vi ble tatt etter å ha kjørt på spikermatter. Mannen min var forbannet fordi han måtte kjøpe nye dekker til bilen, så han la ut 80 sexvideoer av meg på nett, og viste til alle han kjenner... Og nei, ikke gravid her ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Er du gravid? Det høres ut som en typisk graviddrøm. Jeg trømmer de sykeste ting i graviditeten. I natt var det noe med babyspisende zombier. Nei jeg er ikke gravid men jeg ser ofte på skrekkfilmer Anonymous poster hash: 1d65b...dff
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg våknet med hjertebank og var glad og veldig trist på samme tid. Jeg hadde tatt med min vakre, vakre sønn på 4 år til apoteket for å avlive ham! (Herregud -jeg skjemmes når jeg skriver det til og med.. Det var så virkelig..) Jeg kjøpte et smykke på apoteket i forkant og han spurte om jeg skulle kjøpe et til søsteren hans også -men jeg sa bare 'Nei'. For jeg hadde tenkt til å gi det smykke til søsteren da han var ferdig avlivet.. (Fy f.. kjenner jeg blir fysisk kvalm når jeg skriver dette..) Mens vi ventet på å bli ekspidert ved disken, så ombestemte jeg meg. Heldigvis..! Da våknet jeg. En av de verste drømmene jeg har hatt, tror jeg.. Anonymous poster hash: 0ab10...cfc
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 (Bøttevis med skrivefeil, ser jeg.. Nettopp våknet etter nattevakt og også den syke drømmen.. Smykket og ekspedert..) Anonymous poster hash: 0ab10...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå