Mamma_til_2 Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 - Mini er nå blitt så "stor" at hun skal i bhg, jeg gruer meg til og forlate henne der selv om jeg vet at hun skal i en bhg med supre ansatte som virkelig er der for barna så er hun fortsatt liten baby i mine øyne Vet det går bra men det er ikke lett.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Gruet meg masse til barnehagestart, enda hun var 18 mnd. da hun begynte, men jeg hadde skikkelig vondt i magen. Datteren min hadde ikke vondt i magen og hun trivdes godt fra dag 1. Å leke med andre unger, mange nye leker, lære nye sanger, dra på tur og å gjøre ting uten mamma var veldig stas. Nesten så jeg blei lei meg for det, hehe;) De fleste barnehager er gode barnehager og de fleste barnehager har flinke, gode og varme ansatte. Vi hører ikke så mye om dem for vi som er fornøyde er ikke så flinke til å si det høyt. De som ikke er så fornøyde sier det høyt. Lykke til i morgen. Håper det blir en god opplevelse Anonymous poster hash: 56a3c...a0f
Mamma_til_2 Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2013 Off nå føler jeg meg enda "teitere" for jeg har vært heldig å få ha henne hjemme til hun er 21mnd og kom til og tenke på alle de barna som er knapt 12mnd som skal begynne ila neste mnd! Nei jeg skal ikke syte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå