Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Har vært veldig isolert i permisjonen og føler ikke at jeg har noen venner i byen. Flyttet hit for å studere men var liksom på et annet sted i livet enn mine klassekamerater. Fikk baby i høst (veldig gledelig!) og nå savner jeg en venninne, gjerne en med baby... Vi flyttet midt i permisjonen så da "mistet" jeg barselgruppen min og. Må kanskje også legge til at jeg har utviklet sosial angst iløpet av permisjonen og går i samtaler for det. Men det gjør det jo bare enda vanskeligere for meg å ta kontakt med andre foreldre på lekeplassen o.l.... Er 25år, samboeren er 26. Noen som kjenner seg igjen? Som vil være ensom sammen? :-P Anonymous poster hash: f4650...d9e
<3 2G <3 Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Hvor i byen bor du? Er og grupper på fb med likesinnede.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Lademoen Anonymous poster hash: f4650...d9e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Har ikke tenkt på fb, engang! Har du navn eller søkeforslag? Litt vanskelig å finne (eller så er det bare meg :-P ) Anonymous poster hash: f4650...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå