Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hjem til Norge en tur med min lille sønn neste måned. Bruker Simlac mme her. Noen som vet om den går ann å få tak i i Norge også? Evt hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Norge ammer vi.

Anonymous poster hash: d08f8...d25

Skrevet

Så frekt...! Ammer jeg også, og pumper OG gir mme pga min stakkar lille sønn hadde for stramt tungebånd da han ble født og sugeproblemer og jeg ikke produserer nok melk. Ufattelig hva folk kan få seg til å si...! Er en grunn til at folk IKKE ammer, og det er i de aller aller fleste tilfeller at det rett og slett ikke går av ulike grunner. Kjenner flere som gir mme, og ingen av de gjør det av annen grunn enn at det ikke gikk å amme for de ikke hadde melk/lite melk. Så kanskje du har litt mer forståelse før du sier noe sånn en annen gang! Du er HELDIG som slipper å gi mme.

Skrevet

Kanskje det er noen snille andre som vil hjelpe meg her inne?

Skrevet

Har kun sett den til grøt(om det er samme) sinlac.. er det allergimelk?

Anonymous poster hash: f3cd8...ef3

Skrevet

Jeg har ikke sett sinlac mme i Norge. Kun grøten...

Skrevet

Heter Simlac/similac. Hmmm... Høres ikke ut som den finnes i Norge da.

Er det et merke dere vil anbefale meg å prøve i stedet? :)

Skrevet

Jeg jobber på en større Meny butikk, og vi har Simlac mme.

Anonymous poster hash: fa6dc...3c5

Skrevet

Tror ikke Sinlac finnes i Norge. Kun sett den i USA, og den smakte ikke godt;) sønnen min likte den heller ikke;)

Men tror du får Enfamil på apoteket. Ellers bare NAN, collett og Hipp...tror jeg.

Skrevet

Tror ikke Sinlac finnes i Norge. Kun sett den i USA, og den smakte ikke godt;) sønnen min likte den heller ikke;)

Men tror du får Enfamil på apoteket. Ellers bare NAN, collett og Hipp...tror jeg.

Sinlac er grøt... Det finnes jo her;) Simlac mente jeg å skrive.

Skrevet

Tror nok ikke du finner similac i Norge nei. Vi har vært i usa og brukte similac der, helt grei og normal mme ;) Begge mine barn har likt den. Enten må du ta med deg noen pakker (kommer an på hvor lenge du skal være her), ellers så er det jo bare å gå over til en annen. Vi brukte Hipp i Norge, Similac i USA og S-26 i Australia. Har aldri hatt problemer med å skifte merke :)

Anonymous poster hash: a9a66...570
Skrevet

Skal være en måned.

Sett på nett, og virker ikke som det finnes i Norge nei. Er Hipp eller Nan bra? Det ser jeg de har her også. Så mye annet vi må pakke med, så hadde vært greit å bare kjøpt i Norge.

Jordmor anbefalte å bare holde seg til samme merke mme, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Noen som vet?

Skrevet

Ta med en pakke, så blander du den med den norske (liker NAN best) de siste dagene du har Simlac. For å venne babyen med ny smak.

Både hipp og NAN er bra altså:)

Skrevet

Takk to med tut og ei snuppe! Kjøpt NAN for å teste om lillegutt liker den :)

Skrevet

I Norge ammer vi. Anonymous poster hash: d08f8...d25

Drittkjerring !!

Anonymous poster hash: b2f03...998

Skrevet

I Norge ammer vi. Anonymous poster hash: d08f8...d25

Drittkjerring !!

Anonymous poster hash: b2f03...998

Saklig!

Anonymous poster hash: d08f8...d25

Gjest Anybody
Skrevet

Sett SiNlac på Meny :) er det samme som Simlac et jeg ikke da :/

Det er den uten melk sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...