Gå til innhold

Farging av bryn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det hjemme eller hos frisør  /make-up artist?

Anonymous poster hash: 5ed9a...5ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme

Anonymous poster hash: b76c0...33e
Skrevet

Hjemme, men lurer på om jeg skal spandere på meg napping og farging hos hudpleier etter fødsel..

Skrevet

Farging av bryn har jeg aldri prøvd. Er blondine, noen som har tips til hvilken farge jeg kan prøve? Jeg farger vippene mine selv, men de er det jo meningen skal være svartest mulig. Så der kan jeg liksom ikke feile.

Men er redd for å se ut som en østeuropeisk prostituert om brynene blir for mørk :unsure:

Ikke meningen å kuppe tråden din altså HI :P

Anonymous poster hash: 9af7a...1b3
Skrevet (endret)

Farging av bryn har jeg aldri prøvd. Er blondine, noen som har tips til hvilken farge jeg kan prøve? Jeg farger vippene mine selv, men de er det jo meningen skal være svartest mulig. Så der kan jeg liksom ikke feile.

Men er redd for å se ut som en østeuropeisk prostituert om brynene blir for mørk :unsure:

Ikke meningen å kuppe tråden din altså HI :P

Prøv med den lyseste brune? Fargen holder ikke mer enn noen uker alikevel, så det går fort bort igjen:)

Evt bruke sminke først og se om du kler mørkere bryn?:P

Endret av Skeptisimo
Skrevet

#4: kjekt å vite for meg også :)

Da prøver jeg hjemme først

Anonymous poster hash: 5ed9a...5ad
Skrevet

Bryn tar jeg hjemme. Vipper tar jeg hos frisøren

Skrevet

Tar vipper og bryn hos hudpleier. Spesielt vipper er vanskelig å få til selv. (Få de mørke helt inn ved rota)

Anonymous poster hash: 0292c...489

Skrevet

Jeg farger også hjemme. Kjøper på HM eller Lindex, rosa eske, farge brunsvart, ikke svart. Ta fuktighetskrem på huden rundt øyenbrynene, ellers blir det fargerester på huden. Bruk kort tid et par min) første gang, og prøv deg frem til hvor lenge som passer deg.

Skrevet

Jeg går til en iransk dame i Oslo og får stelt brynene mine - hun napper med tråder og farger. Veldig fornøyd! Holder leeenge og hun er ikke veldig dyr. Anbefales :)

Skrevet

Jeg er helt lys og farger både vipper og bryn hjemme. Cluet er at mens på vippene kan gjerne fargen sitte 20 min, bør den tas av etter 4-5 min på brynene for at de ikke skal bli for mørke.Med en gang jeg har applikert fargen går jeg over kantene med en våt q-tip så formen på brynene blir jevn og fin. Om man får litt på huden går det bort over natten.

Skrevet

Tar vipper og bryn hos hudpleier. Spesielt vipper er vanskelig å få til selv. (Få de mørke helt inn ved rota)

Anonymous poster hash: 0292c...489

Synes ikke det er så vanskelig jeg :) Kliner bare på og fjerner fargen som havner på øyelokkene med en q-tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...