Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Gjør dere det hjemme eller hos frisør /make-up artist? Anonymous poster hash: 5ed9a...5ad
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Hjemme Anonymous poster hash: b76c0...33e
3 på rad Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Hjemme, men lurer på om jeg skal spandere på meg napping og farging hos hudpleier etter fødsel..
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Farging av bryn har jeg aldri prøvd. Er blondine, noen som har tips til hvilken farge jeg kan prøve? Jeg farger vippene mine selv, men de er det jo meningen skal være svartest mulig. Så der kan jeg liksom ikke feile. Men er redd for å se ut som en østeuropeisk prostituert om brynene blir for mørk Ikke meningen å kuppe tråden din altså HI Anonymous poster hash: 9af7a...1b3
Bustetroll Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 (endret) Farging av bryn har jeg aldri prøvd. Er blondine, noen som har tips til hvilken farge jeg kan prøve? Jeg farger vippene mine selv, men de er det jo meningen skal være svartest mulig. Så der kan jeg liksom ikke feile. Men er redd for å se ut som en østeuropeisk prostituert om brynene blir for mørk Ikke meningen å kuppe tråden din altså HI Anonymous poster hash: 9af7a...1b3 Prøv med den lyseste brune? Fargen holder ikke mer enn noen uker alikevel, så det går fort bort igjen:) Evt bruke sminke først og se om du kler mørkere bryn? Endret 31. juli 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 #4: kjekt å vite for meg også Da prøver jeg hjemme først Anonymous poster hash: 5ed9a...5ad
DaTuMa Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Bryn tar jeg hjemme. Vipper tar jeg hos frisøren
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Tar vipper og bryn hos hudpleier. Spesielt vipper er vanskelig å få til selv. (Få de mørke helt inn ved rota) Anonymous poster hash: 0292c...489
GeeGee Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Jeg farger også hjemme. Kjøper på HM eller Lindex, rosa eske, farge brunsvart, ikke svart. Ta fuktighetskrem på huden rundt øyenbrynene, ellers blir det fargerester på huden. Bruk kort tid et par min) første gang, og prøv deg frem til hvor lenge som passer deg.
MammantilNurket Skrevet 31. juli 2013 #10 Skrevet 31. juli 2013 Jeg går til en iransk dame i Oslo og får stelt brynene mine - hun napper med tråder og farger. Veldig fornøyd! Holder leeenge og hun er ikke veldig dyr. Anbefales
Light of my life Skrevet 31. juli 2013 #11 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er helt lys og farger både vipper og bryn hjemme. Cluet er at mens på vippene kan gjerne fargen sitte 20 min, bør den tas av etter 4-5 min på brynene for at de ikke skal bli for mørke.Med en gang jeg har applikert fargen går jeg over kantene med en våt q-tip så formen på brynene blir jevn og fin. Om man får litt på huden går det bort over natten.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Tar vipper og bryn hos hudpleier. Spesielt vipper er vanskelig å få til selv. (Få de mørke helt inn ved rota) Anonymous poster hash: 0292c...489 Synes ikke det er så vanskelig jeg Kliner bare på og fjerner fargen som havner på øyelokkene med en q-tips. Anonymous poster hash: 9af7a...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå