Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Bare lurer på hva som er normalen? Anonymous poster hash: 559e3...bb1
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Er ikke de fleste her inne småbarnsmødre da? Mine jenter på 4 og 6 år har ingen planer om å flytte enda ihvertfall Jeg selv flyttet ut da jeg var 20, bodde hjemme et år etter at jeg var ferdig på videregående. Anonymous poster hash: 8368d...b8c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Mine døtre er små, men stedøtrene mine (som bodde her på heltid) flyttet da de var 16 år og 18 år. Hun på 16 flyttet for å gå på videregående på en linje vi ikke har her. Hun på 18 år flyttet for å begynne på universitetet, som vi ikke har her i byen. Anonymous poster hash: 1ffb1...6da
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Min eldste flytter nå, hun er 19 1/2 Hun reiser til det store utland for å studere. Trist for mor, tenkt den bittelille, søte, snille, skjønne jenta har blitt så stor. Men ganske spennende også, tenk alt hun skal ut å oppleve - hun står liksom på terskelen til sitt eget voksenliv nå. Og så er det ikke så langt - kun ett av våre koselige naboland, så det blir nok en hel del storbyferier på ho mor fremover. Anonymous poster hash: 615b2...ce0
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Nå er min dattee bare to år enda... ;-) Men jeg flytta da jeg var 17 og et halvt år for å gå skole. Søsteren min derimot, var bare 15. Anonymous poster hash: 356b2...fd9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Min datter er bare 10 år, men hun får pent bo hjemme til hun har gjort ferdig vgs! Så hvis hun flytter etter russetid og eksamen er unnagjort, så er hun litt over 19 år. Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18 år og enda hadde ett år igjen på vgs. Det var et slit med skole og jobb og husleie og alt som hører med, så det vil jeg hun skal få slippe. Anonymous poster hash: f8c2f...a52
Sikkertforgammel Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Jeg var 15, 5 år og flyttet for å gå på skole. Bodde på internat. Min datter er 15 og har et år igjen på u.skole. Hun blir nok hjemmeboende til hun er 18, regner jeg med. Sønnen min flyttet ut nettopp, straks 19 år og skal i militæret.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Siden du kun spør etter døtre lurer jeg veldig på om det er forskjell på sønner og døtre da det gjelder å flytte ut... Min eldste gutt er 18 og han flytter nå i august for å gå på høyskole. Anonymous poster hash: e102d...8d5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #9 Skrevet 31. juli 2013 Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 17. Flyttet sammen med min to år eldre kjæreste (vi er sammen enda, og har fått barn nå, men hun er altfor lita til å flytte hjemmefra enda:)) Min svigerinne flytter hjemmefra 19,5 år gammel, for å gå på universitet. Hadde hun ikke skulle gått på skole, ser jeg lett for meg at hun hadde blitt boende hjemme til hun fant en kjæreste (hun er ingen kjærestetype, så det kunne drøyd leeeenge...). Anonymous poster hash: 7539b...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå