Gå til innhold

Noen som kan anbefale en reiseseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vikigst er at madrassen er god, og at småen ikke vokser ut av den så fort :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har babybjørn. Madrassen er god og senga er kjempe enkel å slå opp og ned.

Den koster jo litt selvfølgelig, mem jeg syns den var verdt det. Den har også kommet ut best i test.

Jeg kjøpte den selvom jeg hadde en annen fra før, fordi den jeg hadde var klønete å slå opp pluss vond madrass.

Phil and thed er et mareritt å slå opp og ned, men ville jeg styrt unna. Er en grunn til at barnas hus har satt den ned 1300kr.

Skrevet

Pvil and Ted går fint ann å sette opp og den er superlett om den skal mdd på fly. Men savner muligheten til å ha laken oppi der.

Anonymous poster hash: 41f7c...0b3

Skrevet

Takk, DaTuMa!

Andre som har reisesenger de vil anbefale eller ikke anbefale?

Føler det er så mange med dårlig madrass, og vil jo at min kjære skatt skal sove godt i den :)

Skrevet

Pvil and Ted går fint ann å sette opp og den er superlett om den skal mdd på fly. Men savner muligheten til å ha laken oppi der.

Anonymous poster hash: 41f7c...0b3

Jeg savnet også å legge i laken helt til jeg tok madrassen ut av den lommen og la den i selve sengen. Jeg synes den er lett å sette opp. Ellers har vi hatt en Simo-seng med myggnett til å ha over (dette har også phil og ted) og den var romslig og fin.

Skrevet

Angående madrass så har vi hatt en skumgummimadrass i Simo-sengen mens den har stått hos besteforeldre. Ellers har vi hatt et pledd e.l. I den eller under den for meg støtte.

Skrevet

Baby Bjørn. Settes opp på 30 sekunder. Min 2.5 åring har fortsatt god plass og han er 95cm.

Skrevet

Baby Bjørn er vi ihvertfall kjempefornøyd med! Lett å sette opp, kompakt når den slås sammen, og behagelig å sove i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...