Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 sex.. Alltid gjorde han det. Og jeg tenkte at det er jo helt latterlig. Og tar meg i å lure på om han gjør det fortsatt med "ny" kjæreste hoho Dette er maaaaange år siden da. Lukter deres menn på fingrene etter sex? Anonymous poster hash: aa126...e24
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Nei, det er slettes ikke normalt her i hus..Her går vi på badet på tur etter sex.Tror ikke det er noe mannfolk "bare gjør" som om det skulle vært normalt. Tror X'en din var noget spesiell. hehe Anonymous poster hash: 94ff7...1db
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Min mann gjør det etter at han har fingret rompa mi. Han elsker rompelukt. Anonymous poster hash: fe157...ecf
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Nei, her luktes det kun på fingrene når han har klødd seg på balla eller i ræva. Jeg veit ikke hva som er verst jeg Anonymous poster hash: 5cbef...c67
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Det finnes folk som stadig lukterpå fingrene uansett. Jeg er en av dem. Jeg lukter på hendene mine hele tiden, uten å tenke over det. Min bestefar var og slik. Klør jeg meg selv i håret, ryggen hva det måtte være så lukter jeg på fingrene. Var en psykolog som sa at det kan ligge i oss automatisk for vi sjekker om ting er iorden. Rar lukt kan bety sykdom. Jeg er og en som lukter virus, kanskje en sammenheng. Jeg lukter dog ikke på fingrene etter sex ol Kanskje eksen din var slik? Luktet han på fingrene når han tok på deg, seg i helt andre sammenhenger? Hvis ikke så kanskje det av ham noe Anonymous poster hash: 058a4...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå