Gå til innhold

barnets pustematte har blitt min verste fiende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte sånn baby sense puste registerings-monitor. det skulle jeg egentlig aldri gjort. jeg er gange over- hysterisk for dette med krybbedød, men nå går jeg ubevisst og bare venter på at den dumme matten skal begynne å hyle. og har jeg den av- ja da tenker jeg at jeg aldri hadde tilgitt meg selv om noe skulle skje. åååååå hvorfor må jeg være så overbeskyttende hønemor. bør jeg bare kaste den vekk??

Anonymous poster hash: 5c88c...7cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten finne ut hva som fungerer beste for deg. Jeg har brukt baby sense på alle mine 5 barn. For oss var det betryggende. Om du føler du blir stresset av den, bør du pakke den vekk.

Skrevet

Du må nesten finne ut hva som fungerer beste for deg. Jeg har brukt baby sense på alle mine 5 barn. For oss var det betryggende. Om du føler du blir stresset av den, bør du pakke den vekk.

hvor lenge brukte du matten på barna dine før du la den vekk? hi

Skrevet

Vi ble frarådet det av barnelege. De mente det stresset foreldrene mer enn det var til nytte og at det kunne bli en del falske alarmer. Han hadde og vært borti tilfeller der alarmen ikke hadde gått og barnet var dødt. Falsk trygghet

Anonymous poster hash: 29053...f8c

Skrevet

hvor lenge brukte du matten på barna dine før du la den vekk? hi

De var vel litt over året.

Skrevet

Vi ble frarådet det av barnelege. De mente det stresset foreldrene mer enn det var til nytte og at det kunne bli en del falske alarmer. Han hadde og vært borti tilfeller der alarmen ikke hadde gått og barnet var dødt. Falsk trygghet

Anonymous poster hash: 29053...f8c

falsk alarm er jo grusomt!! jeg hadde jo sprunget inn i full panikk, og sånn som den hyler- hadde vel barnet fårr hjerteinfarkt av mindre..:P

Skrevet

Jeg har brukt på mine barn. Fikk meg til å slappe mer av i forhold til dette. Forstår ikke hvorfor leger skal drive å fraråde generelt fordi noen blir mer stresset.

Den gikk av en gang mens vi sov, falsk alarm, men jeg var vant med lyden (glemte ofte skru den av når babyen ble tatt ut av senga) og tok det relativt med ro.

Skrevet

Jeg følte det også som en trygghet, men en gang gikk den av fordi babyen hadde flyttet seg helt inntil kanten av senga, og da trodde jeg at jeg skulle dø. Haha. Har aldri løpt så fort før, og fant ut at det er utrolig mange tanker som flyr gjennom hodet på så kort tid. ;)

Anonymous poster hash: b3c1f...193
Skrevet

Det må være slitsomt å ha det sånn:(

I min ungdom hadde jeg pepperspray med meg overalt. Det endte med at jeg lå med den under hodeputa, for å være på den sikre siden. Du kan tenke deg hvor naken og ubeskyttet jeg følte meg den dagen jeg mistet den!! Uten sammenligning forøvrig da...men det handler jo om at man blir avhengig av noe som skal få en til å føle seg trygg. Personlig har jeg aldri vært "redd" for krybbedød, men hadde jeg hatt pustematte til mine, hadde jeg nok hatt det på samme måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...