Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Har akkurat laget ny terrasse. Malte gjerdet og gikk inn for å spise. Om kvelden ser jeg jaggu at et stykk kattekrek har balansert på det nymalte gjerdet, lagt igjen spor der, for så å spasere over hele terrassen og lagt igjen lekre hvite kattespor over det hele. ARGH!!!!!! Må man faktisk sitte og se på maling tørke på sin egen eiendom??? Anonymous poster hash: 42090...916
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Syns ikke synd i deg! Anonymous poster hash: b8fe0...272
aanonym Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Du kan jo sette opp skilt og håpe at katta kan lese?
Poetika med K Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Er det bare jeg som synes det høres søtt ut med hvite kattespor på terrassen?
MammantilNurket Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Stakkars pus som har fått maling på labbene sine, da Håper ikke at h*n har prøvd å slikke det av. Jeg forstår at du er frustrert, men det er noe med det å se litt lengre enn sin egen nesetipp, da ...
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 31. juli 2013 #7 Skrevet 31. juli 2013 Åh, så irriterende! Du får nok sitte kattevakt, for katten er visst den eneste skapningen som ikke tåler å få begrensning på hvor den kan bevege seg Ellers så får du innføre en ny trend. Det er jo så populært med dyretrykk på puter ol, så da kan du satse på poteavtrykk på møbler og gulv. Kanskje du blir rik
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 He he. Jeg synes også det hørtes søtt ut. Hadde beholdt sporene, tror jeg. Anonymous poster hash: f0a51...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå