Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #1 Skrevet 31. juli 2013 Og hva krangler dere om? Anonymous poster hash: d4a3a...eea
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #2 Skrevet 31. juli 2013 Krangler vell ca 8-10 ggr i året. Er bevist på å unngå det med god kommunikasjon. Sist kranglet vi nå i helga, før det var det i mai engang. Er som regel samme vi krangler om. Sliten, hvem som skal gjøre hva. Mannen vil ofte være hjemme og slappe av. dvs sitte foran dataen, mens jeg vil at noen tar med barna ut en tur på lekeplassen f.eks. Er alltid jeg som tar dem med alene. Han gjør aldri det. .... Han mener ungene fint kan være inne en hel dag. I helga f.eks var det blå himmel og sol. og det er UVANLIG her, og da ville han være hjemme og slappe av..... jeg er syk og orket ikke ta med tvillinger på 3 år og en 5- åring alene. klikket tilslutt.. sur og grinete var han også....... ville være i fred. sjarmerende??? :) Anonymous poster hash: 141ee...2ac
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Og hva krangler dere om? Anonymous poster hash: d4a3a...eea Nesten hver dag. Om tid og husarbeid. Han tar seg mer tid til seg selv i form av hvile og trening. Jeg kunne ikke gjort det samme for da hadde hus og unger gått for lut og kaldt vann. Jeg blir sliten av å holde hjula i gang.. I ferier og helger klrangler vi om hva vi skal. Han vil ha fri og reise, være mest mulig hjemmefra. Jeg vil bruke noe av fritiden til vedlikehold av hus og hage. Slikt vi ikke orker i en travel hverdag.. Anonymous poster hash: b4e60...aa9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Vi krangler heller ikke ofte, men kan være sure på hverandre men ikke krangel. Jeg har jo selvfølgelig alltid rett Jeg blir sur for jeg mener han deltar for lite, overlater "alt" til meg og at han er veldig uselvstendig. han tror jeg er en superkvinne som ikke blir sliten av jobben min, at døgnet mitt av en eller annen grunn er lengere enn hans.. Han blir sur.. og han har også alltid rett..av at jeg ikke er like nøye på skylling av oppvasken, lar klærene ligge i tørketrommelen etter at de er tørre. at jeg ikke stresser det som ikke skjer i dag tar vi morgen Anonymous poster hash: 136df...48d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Kommer an på hvor ofte mor eller søsteren hans ringer å maser. Ringer de 3 ganger på en dag, krangler vi 3 ganger den dagen. Ringer de 1 så blir det 1. Det eneste vi faktisk krangler om er de to satans menneskene. Anonymous poster hash: 9f48b...510
SnekkerPelle Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Her diskuterer vi omtrent daglig. Vi er som dynamitt, på godt og vondt. And I love it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå