Gå til innhold

Baby 4 mnd tygger/biter på puppen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fullammer og på slutten av måltidet i går kveld,så begynner han å tygge/bite på puppen..

Det er vondt!Jeg lurer på om noen har erfaring med dette?Er det jeg som begynner å få mindre melk?Eller er det han som klør voldsomt i munnen så han bruker meg som biteleke og?

Han har henda og alt han får i munnen,i munnen om dagen.Tenner kanskje?

Anonymous poster hash: 619e1...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Myyyye mulig det er tenner. Har han andre tegn på det? Lett feber, anderledes avføring?

Anonymous poster hash: 8c4b3...ab5

Skrevet

Garantert tenner. :) Vi har gitt Paracet når det blir for ille. :|

Anonymous poster hash: a909d...4c8

Skrevet

Tulla mi gommer tak i puppen og drar alt hun er god for. AU. Hun er også 4 mnd. Ville ikke tatt det for gitt at det er tennene, hos oss vil jeg tro hun gjør det fordi hun er mett, men vil kose og leke. Hun gliser som ett troll når jeg rykker til.

Prøv å ta en liten mate pause, på ett minutt eller noe før du prøver igjen, eller bytt pupp. Hvis han fortsetter er han ikke sulten, men leken.

Min erfaring:-)

Anonymous poster hash: 30b5e...0e4

Skrevet

Myyyye mulig det er tenner. Har han andre tegn på det? Lett feber, anderledes avføring?

Anonymous poster hash: 8c4b3...ab5

Det står på nhi.no :

"Tannfrembrudd gir først og fremst symptomer fra munnen – diaré og feber er som regel ikke tegn på tannutbrudd."

Men han har mer avføring enn vanlig, litt forskjellig farge og kanskje!?

Feber har jeg i så fall ikke merket.

Skrevet

Garantert tenner. :) Vi har gitt Paracet når det blir for ille. :|

Anonymous poster hash: a909d...4c8

Hvilke symptomer har du hatt?

Han har siklet og hatt ting i munnen i sikkert 2 mnd nå.

Han gnager på fingre osv.

Han har vært litt urolig et par netter.En gang i timen ligger han og vrir seg og sparker i enden av vugga.Men ingen skriking eller surving.(Han er veldig rolig og skriker veldig sjelden)

Skrevet

Tulla mi gommer tak i puppen og drar alt hun er god for. AU. Hun er også 4 mnd. Ville ikke tatt det for gitt at det er tennene, hos oss vil jeg tro hun gjør det fordi hun er mett, men vil kose og leke. Hun gliser som ett troll når jeg rykker til.

Prøv å ta en liten mate pause, på ett minutt eller noe før du prøver igjen, eller bytt pupp. Hvis han fortsetter er han ikke sulten, men leken.

Min erfaring:-)

Anonymous poster hash: 30b5e...0e4

Ja, eller at han er utålmodig og ferdig eller noe.Jeg har sjekket og det er ganske tomt når han begynner med det der...Hmm

Skrevet

Noen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...