Gå til innhold

Hvordan bli kjent med folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp flyttet ett godt stykke unna alt og alle jeg kjenner, og trives kjempegodt her. Jeg er gravid nå med termin om ett par uker, og jeg får derfor ikke deltatt noe særlig på aktiviteter eller lignende. Skal prøve meg i barselgruppe etter fødselen, men jeg har ikke sett en eneste kulemage her så det kan jo bli spennende å se om det blir en stor gruppe eller hva. 

Jeg er egentlig ganske sosial av meg, og liker å bli kjent med andre folk. Mannen min jobber mye, men har sine kompiser her (han er kjent her fra før av, ettersom han har bodd her tidligere). Jeg jobber ikke, og blir derfor ikke kjent med noen igjennom jobb heller (det er jo uansett ikke aktuelt før om ett år når permisjonen går ut). 

Noen som har noen tips? Mannens kompiser har for det meste ikke damer, og de som har blir så til de grader kontrollert (ja, alle og enhver, jeg lurer på hva det er i vannet her) av damene sine at jeg ikke ser for meg at jeg vil gå overens med de uansett. Dette ble litt mye surr, men alle forslag tas imot med stor takk! 

Anonymous poster hash: f9e31...9b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...