Gå til innhold

iphone eller samsung galaxy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ville dere hatt? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: 2b5b2...eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samsung galaxy. Har fått bedre kritikk. Har en selv og er meget fornøyd med den. Alle jeg kjenner som har Iphone klager på et eller annet. 

Anonymous poster hash: 20bd2...e5f
Skrevet

Samsung. ...

Har akkurat hjulpet ei venninne med å overføre musikk til hennes iphone.

Hun hadde 700 bilder på den og måtte slette alle for å få plass til musikk. (La de selvfølgelig over på pc)

Men med billigste iphonen har man nesten ikke lagring. Man må bruke itunes for å legge inn musikk. Og er minnet fullt, så er det fullt.

Har man for lite plass på galaxy, ja så bare putt inn et større minnekort. ..

Også mye enklere å overføre musikk og filer til galaxy.

Dessuten kan man velge hvilken som helst lydfil som som ringe-/meldingstone til galaxy.

Iphone kan du kun bruke de som er der

Skrevet

Samsung. På grunn av at den er best i test, gang etter gang. Veldig brukervennlig.

Anonymous poster hash: 6c3d7...012
Skrevet

Jeg har hatt både iphone og samsung. Iphonen bytta jeg ut for to år siden, og har ingen planer om å skaffe meg en igjen. Spesielt styrete med håndtering av bilder og musikk.

Har hatt samsung siste to åra, og er kjempefornøyd! Anbefaler på det varmeste samaung galaxy!

Anonymous poster hash: 32d43...281

Skrevet

Har iphone 5 elsker den :) Veldig fornøyd

Anonymous poster hash: 06b8d...e56

Skrevet

Samsung Galaxy Note2

Verdens beste telefon og det morsomste leketøyet, absolutt elsker min.

Skrevet

iPhone. Syns den er enklest i bruk og jeg liker oppsettet, app store osv :)

Skrevet

Nå har jeg aldri hatt iphone, men er veldig glad i min samsung galaxy s3. Rask, god skjerm, mange smarte effekter, tar fine bilder, riper ikke lett.. ja den har alt jeg trenger verfall:-) har hørt iphone sin skjerm fort går i stykker om den mistes i baklen. Har mistet denne flere ganger i bakken, og den er like fin? Typen har sony experia z. Den har enda bedre skjerm, veldig rask og er vanntett;-)

Skrevet

Samsung Galaxy. Kjøpte ny i går, etter råd her inne (den forrige var også en samsung galaxy eldre modell, og den var jeg kjempefornøyd med. Har hatt iphone tidligere, og likte i grunnen den også...).

Anonymous poster hash: c1b42...254
Skrevet

Jeg har både Iphone og Samsung galaxy og liker helt klart Samsung best. 

Anonymous poster hash: 806a5...a23
Skrevet

Samsung galaxy. Har hatt iPhone også, men likte ikke at jeg måtte bruke iTunes. Drittprogramm.

Skrevet

Iphone. Kjøpte en s4 for en mnd siden. Angrer. Den har supert kamera og virker helt ok. Men liker iphone bedre fordi det erden jeg er vant med rett og slett. Noen som vil bytte??:P

Skrevet

Definitivt iPhone.

Anonymous poster hash: d6df4...944

Skrevet

Elsker iPhonen min <3 Skal kjøpe ny nå og det bli 3. eller 4. iPhonen min :) Har hatt det så lenge jeg kan huske.

Har prøvd galaxy, men fatter ingenting! Android er ikke noe for meg :P

Skjønner forresten ikke hva dere mener er tungvint med iPhone? Er jo bare å overføre bilder og slikt til pc så får man jo mer plass...

Og i forhold til ringelyder, der laster man ned fra en eller annen side (husker ikke navnet nå) så du kan ha akkurat den sangen du vil.. :)

Anonymous poster hash: e58e7...1db

Skrevet

Samsung GS 4!! Den gruser iphone 5 på alt!! Kjøpte for en mnd siden og er veldig fornøyd!

Også veldig glad for muligheten til å oppgradere minnekortet. Den støtter helt opp til 64 gb!! :D

Glasset er så og si uripbart og du kan skrape det med nøkler uten at det får riper. Veldig stor og god skjerm har den også iforhold til iphone 5.

Skrevet

Dere som har gått fra iPhone til Samsung... Hvordan gjør man det mest mulig "smertefritt"? Har hatt iPhone i alle år og vurderer nå en Samsung bare for å prøve noe nytt.

Men alt ligger jo på iTunes.. Hvordan får jeg flyttet alt over på en tlf som ikke bruker iTunes liksom? :huh:

Sikkert teit spm, men om det er mye styr å få det til tror jeg at jeg holder meg til iPhone :P

Skrevet

Apple produkter i seg selv er ikke de beste. Sjelden best i test og tungvinne funksjoner. Det du betaler for når du kjøper en iphone er navnet ikke kvaliteten. Fordi den har fått så mye reklameplass så har apple blitt "store", men de fortjener det ikke. De er mye mer ett "navn". Et merke. Hadde ikke iphonen fått så mye oppmerksomhet så ville nok få tallet kjøpt den. Jeg er motstander av "halvspist eple" produkter.

Hadde helt klart valgt samsung.

Evt sony (ericsson) xperia.

Har en sony (ericsson) xperia active sjøl og er kjempefornøyd med den. Vurderer å kjøpe meg sony xperia z. Men sony får ikke så mye "reklametid" som apple og samsung, derfor er det ferre som har en sony, og virkelig går glipp av en god telefon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...