Gå til innhold

Dere med p stav...

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker dere forskjell på humøret? 

Jeg synes jeg er mer sur og hakkete enn vanlig.. klarer ikke lenger å kontrollere meg på et vis.. f.eks. kan jeg blir dritsur på barnehagepersonalet eller butikkfolk hvis jeg føler de gjør en dårlig jobb eller noe.. før klarte jeg si fra på en hyggelig måte.. jeg er ikke sint, men oppfattes sikkert mer sur.. 

Litt usikker på om det er pga pstav eller om jeg bare er slik  :wacko:  typen synes også jeg er blitt forandret.. Så da lurer jeg på om dere har merket forskjell??

Anonymous poster hash: 464c2...abe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å tro at mitt ustabile humør og liten tolmodighet har med p staven å gjøre hvertfall :P

Anonymous poster hash: ed923...d9b
Skrevet

Jeg liker å tro at mitt ustabile humør og liten tolmodighet har med p staven å gjøre hvertfall :P

hehe.. ja ikke sant.. huff.. men jeg blir litt usikker på om jeg skal ta den ut..er så godt å bare ha den i armen å slippe å tenke på prev.. 

men kanskje det er det som er prevensjonen.. jeg blir så sur at gubben ikke vil ha meg.. hehehehe! :) 

Skrevet

hehe.. ja ikke sant.. huff.. men jeg blir litt usikker på om jeg skal ta den ut..er så godt å bare ha den i armen å slippe å tenke på prev.. 

men kanskje det er det som er prevensjonen.. jeg blir så sur at gubben ikke vil ha meg.. hehehehe! :)

Jeg har vurdert å ta den ut jeg og pga jeg lurer på om den spiller inn på humøret mitt.

Men er veldig deilig å slippe å tenke på prevensjon å slippe å være redd for å bli gravid igjen.

Så jeg kommer nok bare til å beholde den tror jeg.

Skrevet

Jeg tok den ut etter 1 år, var konstant sur å hissig å hadde null sex lyst. Ble bedre etter den var tatt ut.

Skrevet

Jeg har hatt det to ganger, begge gangene tok jeg den ut tidlig pga lite energi og dårlig humør.. Om det var pga staven eller noe annet vet jeg ikke, men jeg følte meg bedre etterpå iallfall :)

Anonymous poster hash: 757c4...19f

Skrevet

Jeg har også kortere lunte og må a meg litt i det, men velger å tro at stress og småbarnstida også spiller inn på hvor mye og hva en tåler. Er så fornøyd ellers med staven at den skal sitte til dn må ut!

Skrevet

Synes det er ille at man skal bli så sur da.. kan ikke huske å ha blitt det av andre p piller.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...