Gå til innhold

4 uker siden keisersnitt. Kan jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ta snuppa i bæresjalet å gå en liten fjelltur?

Anonymous poster hash: 2ee68...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bære vekten av babyen din fikk jeg beskjed om. så hvis du føler det i form til å gå tur, så hadde jeg gjort det. men ikke gå langt og ta mange pauser. gratulerer med prinsesse :)

Anonymous poster hash: 7b9ee...759
Skrevet

Er det babyen din, så kan du jo løfte henne:) Og om du er i form, så kom deg avgårde... Men tenk på at du skal hjem igjen også. Det glemte nemlig jeg, og med lav blodprosent og litt laber form så ble det utrolig tungt.

Skrevet

Takk <3

Ja d er babyen jeg skal ha med :) Lurte bare på om det kanskje ble for tungt å ha henne i sjal liksom, selv om man har lov å løfte henne.. Ja men takk. Da leter jeg fram sjalet å prøver i morgen. Glede! :))

Skrevet

...ikke for å ødelegge for deg, men jeg gikk tur etter ca 4 uker, følte meg i fin form og nøt å kommemeg litt ut. Gikk alene uten barn eller vogn. Det skulle jeg ikke gjort. Magen ble plutselig vond igjen og det gjorde vondt å bøye seg over senga, løfte babyen, snu seg i senga osv. Dermed tok det mye mer enn 6 uker før magen min ble friskmeldt... Jeg måtte vente med å løfte vogn, gå tur osv - alt jeg gledet meg til. Måtte heller til undersøkelse for brokk :/

Nå må det nevnes at dette var mitt 2 keisersnitt og at jeg hadde mye arrvev fra første gang. Men mitt tips er i alle fall å ta det med ro! Det er så kjedelig å ha smerter og måtte ta hensyn mye lenger.

Og du, gratulerer med den lille :)

Skrevet

Ja, det kan du, hvis du føler deg i form til det. Etter mine keisersnitt har jeg gått lange turer allerede etter en uke. Opptil 3-4 timers turer. Både etter asfalt, grus og terreng. Som oftest med vogn, men også med bæresele når turene har gått i terreng. Har ikke kjent noe spesielt i magen, men det har jeg ikke gjort etter de første 2-3 døgnene etter alle 3 keisersnittene.

Anonymous poster hash: baab8...150
Skrevet

Tror jeg blir nødt å prøve. Savner fjellet noe voldsomt :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...