Gå til innhold

jeg er en dårlig kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg forventer veldig mye av samboeren min, og gjør han ikke slik jeg ønsker til bestemte tidspunkt- kan jeg bli sur og vrang. jeg unner han ikke ting (som å gå ut med kompisene) fordi han tidligere har vert utro, og jeg vet ikke hva han kan finne på når han kommer hjem fra byen... han bråker fælt da og jeg synes det er så ubehagelig når han aldri kommer seg i seng. han gir veldig mye av seg selv, i form av å holde huset i orden. vi flyttet i nytt hus for ett år siden, og han har gjort hele huset som nytt. stått skikkelig på, og jeg setter pris på dette. MEN allikevel er jeg ikke fornøyd. jeg ønsker at han skal gi meg komplimenter ofte, kysse meg hver gang han kommer hjem fra jobb, gi meg blomster el.l med gjevne mellomrom. han er den som nesten alltid står på når vi har sex. jeg er lat og gidder ikke alltid ri han/suge han..... han røyker og jeg maser ofte på at han  skal slutte, selv om jeg vet han prøver.... jeg elsker denne mannen, vi har et barn sammen.... jeg vet ikke hva som feiler meg, hvorfor krever jeg og gir så lite tilbake?..og forventer han skal gjøre meg glad... redd han går fra meg en dag. er jeg bare et dårlig menneske??

Anonymous poster hash: 87495...b63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg forventer veldig mye av samboeren min, og gjør han ikke slik jeg ønsker til bestemte tidspunkt- kan jeg bli sur og vrang. jeg unner han ikke ting (som å gå ut med kompisene) fordi han tidligere har vert utro, og jeg vet ikke hva han kan finne på når han kommer hjem fra byen... han bråker fælt da og jeg synes det er så ubehagelig når han aldri kommer seg i seng. han gir veldig mye av seg selv, i form av å holde huset i orden. vi flyttet i nytt hus for ett år siden, og han har gjort hele huset som nytt. stått skikkelig på, og jeg setter pris på dette. MEN allikevel er jeg ikke fornøyd. jeg ønsker at han skal gi meg komplimenter ofte, kysse meg hver gang han kommer hjem fra jobb, gi meg blomster el.l med gjevne mellomrom. han er den som nesten alltid står på når vi har sex. jeg er lat og gidder ikke alltid ri han/suge han..... han røyker og jeg maser ofte på at han skal slutte, selv om jeg vet han prøver.... jeg elsker denne mannen, vi har et barn sammen.... jeg vet ikke hva som feiler meg, hvorfor krever jeg og gir så lite tilbake?..og forventer han skal gjøre meg glad... redd han går fra meg en dag. er jeg bare et dårlig menneske??

Han er tydeligvis underkuet av deg stakkars

Anonymous poster hash: f1a51...91f

Skrevet

Stakkars mann..

Anonymous poster hash: bae71...400

Skrevet

Huff og huff... Du har rett, du er en dårlig kjæreste. Ta tak i deg selv, kvinne! Gjør noe med saken, før det er for sent! Begynn i det små om det er så fryktelig vanskelig. Begynn å si takk til alt han gjør for deg. Den minste ting. Så tar du steget videre derifra, og til slutt kan du ende opp med å faktisk nærme deg å fortjene en slik fantastisk mann det virker som fyren din er blitt... 

Anonymous poster hash: bb84a...bbd
Skrevet

Lover jo godt at du ser dette selv. Aldri for sent å gjøre noe med det da :) Gi han kos, si du setter pris på alt han gjør for deg og at du vil prøve å vise det oftere, delta mer under sex og forklar hvorfor du ikke liker at han drar ut. Han fortjener også masse ros og fine ord om hva han betyr for deg. Gjør du disse tingene er du på god vei for å gjøre opp for den kjipe tiden :)

Skrevet

Han ødela nok forholdet når han var utro!

Samme hva han gjør er det ikke godt nok, for han kan ikke fikse og gjøre om sin egen utroskap.

Hans tap er nok størst, han mister familien sin. Du har allerede mistet den, du mistet den når du mistet tilliten til han. Løpet er kjørt, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 753f3...d19

Skrevet

Samme hva han gjør er det ikke godt nok, for han kan ikke fikse og gjøre om sin egen utroskap.

Hans tap er nok størst, han mister familien sin. Du har allerede mistet den, du mistet den når du mistet tilliten til han. Løpet er kjørt, tenker jeg.

Enig med hun her.. Tenker din oppførsel mot han kanskje er din måte å "ta igjen" at han var utro mot deg? Uten at du helt tenker over det selv? 

Anonymous poster hash: 989a8...c39

Skrevet

Henger meg på denne her jeg, la ikke merke til utroskapen.
Skrevet

Kommer nok av utroskapen ja!

Her var samboeren min utro, og jeg gikk i nesten 2 år og "hevnet" det med å forlange stort av han, aldri gi komplimenter for noe osv. Det slet ut oss begge to, helt til jeg forsto det var grunnen til at jeg var som jeg var mot han. Jeg har tatt tak i dette, og vi sammen har tatt tak i problemet som kom etter hans sidesprang, det går sakte rett vei, men det går rett vei.

Om dette kommer av hans utroskap, så må dere stå sammen om å bedre dette, ellers er det helt over, det vil være umulig å oppnå noe, om man er alene om å kjempe for noe som allerede er dødt.

Anonymous poster hash: b26a1...6b4
Skrevet

Takk for svar. Jeg må gå inn i meg selv for å prøve å forstå. Forholdet ble slik en stund etter utroskapen. Så det er mulig jeg ubevisst "straffer" han uten å tenke over det selv. Jeg vil vi skal fungere, så jeg får ta et valg. Enten endre meg eller gjøre det slutt:( noe jeg ikke ønsker, men jeg vet jeg ikke kan holde på sånn. Hi

Skrevet

Hvis en ønsker å se endringer hos den andre, måen starte med seg selv. Gir du komplimenter, vil antakelig han begynne å gi tilbake osv. Virker også som du er bevisst på hva du gjør "galt" i forholdet. Så bra du er bevisst på det, det er det alt for mange som ikke er!!!

Forsøk å endre på en ting om gangen. Skryt feks en dag han har røykt mindre enn normalt i stedet for å mase om at han skal slutte. Er det noe menn hater, så er det ei masete kone/kjæreste! Og mase er vel noe vi damer desverre er litt for "flinke" til. Lykke til :)

Skrevet

Og så er det viktig å være åpne med hverandre. Si hvor tøft det er for deg ar han var utro, men at du gjør så godt du kan å tilgi og gi en ny sjanse.

Innrøm gjerne dine feil i forholdet, så vet han at du er bevisst på de og ønsker en endring :) vi er ikke tankelesere, så viktig å snakke ut om ting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...