Sikkertforgammel Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Da jeg var på kontroll i uke 26 hadde jeg 1 i ødem. Legen trykket på anklen min og konstaterte at jeg hadde litt vann. Jeg merket ikke noe selv til det før han sjekket det. Hadde ikke merke etter fingern hans i mer enn 5 sek etter han slapp. Når jeg selv nå trykker inn på samme sted på ankelen, så sitter merket i 5 minutter. Minst! :/ En uke til neste kontroll. Hvordan "rangeres" grader av ødemer? Noen som vet?
LittLykkelig Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Aner ikke, men skulle gjerne visst hvor mye jeg har nå.. Ser ut som tømmerstokker og anklene er borte
Sikkertforgammel Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2013 Aner ikke, men skulle gjerne visst hvor mye jeg har nå.. Ser ut som tømmerstokker og anklene er borte Har enda ankler jeg, men så er de pipstilker til vanlig da! :/
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #4 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde høyeste grad (3 el 4) fra uke 20. Fikk ikke på meg noen sko, så jeg kjøpte sandaler med snøring hele veien foran...men lissene var ikke lange nok måtte kjøpe nye som var lengre. Var heldigvis sommer da. Var heller ikke mulig å se et snev av anklene! Grusomt Anonymous poster hash: e32a0...2a8
Sikkertforgammel Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde høyeste grad (3 el 4) fra uke 20. Fikk ikke på meg noen sko, så jeg kjøpte sandaler med snøring hele veien foran...men lissene var ikke lange nok måtte kjøpe nye som var lengre. Var heldigvis sommer da.Var heller ikke mulig å se et snev av anklene! Grusomt Anonymous poster hash: e32a0...2a8 Og det ble sett på som normalt??
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2013 #6 Skrevet 31. juli 2013 Jeg hadde høyeste grad (3 el 4) fra uke 20. Fikk ikke på meg noen sko, så jeg kjøpte sandaler med snøring hele veien foran...men lissene var ikke lange nok måtte kjøpe nye som var lengre. Var heldigvis sommer da.Var heller ikke mulig å se et snev av anklene! Grusomt Anonymous poster hash: e32a0...2a8 Og det ble sett på som normalt?? Ikke helt vanlig nei, men ikke farlig fikk jeg beskjed om......sykepleierne hadde ikke sett en med så mye vann før - og det sier vel sitt. Blir ikke fler barn her Anonymous poster hash: e32a0...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå