Gå til innhold

Grader av ødem? Hvor mye er mye?? Samme som 3.tri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på kontroll i uke 26 hadde jeg 1 i ødem. Legen trykket på anklen min og konstaterte at jeg hadde litt vann. Jeg merket ikke noe selv til det før han sjekket det. Hadde ikke merke etter fingern hans i mer enn 5 sek etter han slapp. Når jeg selv nå trykker inn på samme sted på ankelen, så sitter merket i 5 minutter. Minst! :/ En uke til neste kontroll. Hvordan "rangeres" grader av ødemer? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men skulle gjerne visst hvor mye jeg har nå.. Ser ut som tømmerstokker og anklene er borte :(

Skrevet

Aner ikke, men skulle gjerne visst hvor mye jeg har nå.. Ser ut som tømmerstokker og anklene er borte :(

Har enda ankler jeg, men så er de pipstilker til vanlig da! :/

Skrevet

Jeg hadde høyeste grad (3 el 4) fra uke 20. Fikk ikke på meg noen sko, så jeg kjøpte sandaler med snøring hele veien foran...men lissene var ikke lange nok :P måtte kjøpe nye som var lengre. Var heldigvis sommer da.

Var heller ikke mulig å se et snev av anklene! Grusomt :blink:

Anonymous poster hash: e32a0...2a8
Skrevet

Jeg hadde høyeste grad (3 el 4) fra uke 20. Fikk ikke på meg noen sko, så jeg kjøpte sandaler med snøring hele veien foran...men lissene var ikke lange nok :P måtte kjøpe nye som var lengre. Var heldigvis sommer da.Var heller ikke mulig å se et snev av anklene! Grusomt :blink:Anonymous poster hash: e32a0...2a8

Og det ble sett på som normalt??

Skrevet

Jeg hadde høyeste grad (3 el 4) fra uke 20. Fikk ikke på meg noen sko, så jeg kjøpte sandaler med snøring hele veien foran...men lissene var ikke lange nok :P måtte kjøpe nye som var lengre. Var heldigvis sommer da.Var heller ikke mulig å se et snev av anklene! Grusomt :blink:Anonymous poster hash: e32a0...2a8

Og det ble sett på som normalt??

Ikke helt vanlig nei, men ikke farlig fikk jeg beskjed om......sykepleierne hadde ikke sett en med så mye vann før - og det sier vel sitt. Blir ikke fler barn her ;)

Anonymous poster hash: e32a0...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...