Gå til innhold

Hvem fikser innendørs trapper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei fæl lakkert furutrapp i huset og vil gjerne ha den hvit. Slik jeg skjønner det er prosessen fram til fin hvitmalt trapp noe komplisert. Derfor ønsker jeg å leie fagfolk.. Men hvem ringer man da? Maler?

Anonymous poster hash: 27661...4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger vel bare vaske med salmiakk og male... Kanskje pusse litt med sandpapir. Hadde definitivt gjort det selv. Trenger sikkert 3 strøk og når man bare kan male 1. Om dagen må du jo ha malere 3 dager! Det blir fort dyrt.

Anonymous poster hash: 32ab3...37d

Skrevet

Det er ikke så lett som hun over her sier. Du må pusse ned hele trappa og hele gelenderet med maskin, er det hakk eller merker i trappa må de sparkles. Hvor mye jobb det kommer jo an på trapp og gelenderet. Det er vanskelig å komme til i hjørnene på trappa og spes om du har tette trinn og kanter/list på trappa. Selvom man har maskin med pose kommer det pussestøv ut, og det er så fint støv at det er umulig å vaske rent, det legger seg i hele huset! Trappa må også grunnes og så males minst to ganger. Det er et rent helvete, det tar en evighet å gjøre det, og du må huske på at om du maler så kan du f.eks ikke dra støvsugerledningen og sånn i trappa, for da glasset malinga av.

Skrevet

Meneh.. Hvem kan jeg ringe av fagpersoner da? Male kan jeg for så vidt gjøre selv, men hvem kan pusse og sparkle?

HI

Anonymous poster hash: 27661...4df

Skrevet

Spør i malebutikken, de har gjerne et stort kontaktnett med fagfolk du kan hyre inn.

Anonymous poster hash: c0015...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...