Gå til innhold

Et barn til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vingler så mye frem og tilbake på om vi skal ha barn nr 2.

Jenta er 3 år, er vel mest for hennes del at jeg ønsker meg et barn til.

Jeg har fibromyalgi, noe som gjør meg ekstra sliten, er så redd for at hvis jeg får et barn til at jeg skal bli en sur å grinete mamma pga sykdommens ulemper :(

Nå er jeg en lykkelig mamma som elsker å være sammen med barnet mitt, dette er noe jeg ønsker å være vidrer selv om jeg får en til.

Hmm....ikke enkelt å vite hva som er riktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vingler så mye frem og tilbake på om vi skal ha barn nr 2.

Jenta er 3 år, er vel mest for hennes del at jeg ønsker meg et barn til.

Jeg har fibromyalgi, noe som gjør meg ekstra sliten, er så redd for at hvis jeg får et barn til at jeg skal bli en sur å grinete mamma pga sykdommens ulemper :(

Nå er jeg en lykkelig mamma som elsker å være sammen med barnet mitt, dette er noe jeg ønsker å være vidrer selv om jeg får en til.

Hmm....ikke enkelt å vite hva som er riktig.

Jeg synes det er veldig viktig med et søsken, men det er jo bare du som vet svaret på hva du føler og orker..........

Anonymous poster hash: 3b67c...843

Skrevet

Jeg sliter med det samme, samme sykdom og kun et barn på 3 år. Jeg vil ha for å gi barnet søsken, men pga helsen min og det "rolige" livet vi har nå ønsker jeg ikke mer barn.

Men så hoppet vi i det nå, ble gravid på første forsøk, 3 mnd på vei og er veeeldig dårlig :( Men jeg trøster meg med at det går over, barnet blir og eldre og trenger meg ikke like mye på samme måten osv... Da har vi 2 og de har hverandre resten av livet forhåpentligvis :-)

Lykke til med valget :)

Anonymous poster hash: 741e8...722

Skrevet

På sikt er mer enn ett barn roligere for foreldrene enn kun ett er min erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...