Gå til innhold

Har lyst til å ringe på et hus som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart skal komme for salg. Jeg har hørt fra sikre kilder at d nå skal selges, og jeg og min sambo er veldig interesserte. Er d toppen på frekkhet å ringe eierne for å spør om ting? Ang. Når d blir lagt ut for salg, hvor mye taksten er osv? Evt om d er andre som er intr som de vet om? Er så redd for at de gjør en privat avtale med noen før de legger d ut for offentligheten. Gjør man sånt?

Anonymous poster hash: 7864f...95d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg visste hvem naboene var ville jeg nok gjort det, om det var veldig aktuelt og interessant :)
Men er litt feig, så vet ikke om jeg hadde turt. Personlig ville jeg blitt glad om noen hadde ringt på her, men vi er forskjellige alle sammen.

Anonymous poster hash: e81a6...c27
Skrevet

Ja vet godt hvem de er. Faktisk en barndomskamerat ;) vi er såå intr. Klarer ikke å få huset ut av hodet :/ men vil ikke være drittfrekk liksom ..

Skrevet

Synes ikke det er frekt jeg.. Om man har stor interesse av huset, og det er snakk om at det skal ut på markedet, så kan huseieren spare mye om dere utfører et privat kjøp :) Her gjorde venner av oss det, de ble kontaktet av noen de ikke kjente når de startet å ordne med takst, før vi viste ordet av det, så var huset solgt i fred og ro :)

Anonymous poster hash: c2a18...70f
Skrevet

Vi har gjort det to ganger. Den ene gangen var huset bebodd og de skulle selge om kort tid (var bekjente av min mor). Den andre gangen maste vi faktisk litt på et par brødre som satt igjen med huset til moren sin (hun var flyttet på sykehjem), de skulle selge, men var ikke helt klar. De ville ordne småting først, men vi fikk kjøpe huset som det var etter en del overbevisninger om hvor lyst vi hadde til å bo i huset. De var veldig glade i dette huset og kjører ofte forbi for å se alt vi har forandret :P 

Kanskje litt frekk den siste der, men det virket ikke som de oppfattet det slik, de var alltid kjempehyggelige og kom innom når vi pusset opp osv. Fikk til og med starte oppussing før de hadde fått pengene :P

Anonymous poster hash: 51f0a...a3b
Skrevet

Tror jeg rett og slett tar en tlf og hører jeg :) takk for svar

Skrevet

Det gjorde vi, men det var folk vi ikke kjente, bare visste hvem de var. Det var da ikke lagt ut for salg. Damen ble lyn forbannet, enda det ikke var en uhøffelig samtale på noen som helst måte. 

Enden på visa var at det var vi som kjøpte det etter det var kommer ut for salg, langt under takst og langt under det vi ville ha tilbydd hvis det ikke ble lagt ut. :D

Anonymous poster hash: 62507...2b9
Skrevet

Naboen vår ringte på hos oss for å høre når/om vi skulle selge (vi hadde kjøpt nytt hus, noe disse visste). Vi endte med å selge privat til disse naboene, uten megler. Både vi og naboene er fornøyde, så bare spør! Tvi, tvi :-)

Anonymous poster hash: d55b0...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...