Gå til innhold

Kleskoder og "gaveregler" når ein ikkje er invitert i kirka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal i bryllaup om nokre veker, men eg har aldri vore i bryllaup og veit ikkje kva eg skal kle meg i eller kor mykje eg skal leggje i gåva. 

I innbydinga står det at kleskoda er "dress". Er dette det same som "mørk dress", eller kan eg då gå for noko mindre pynta? Det er eit typisk sommarbryllaup. Eg er ikkje invitert i kirka, eg skal berre på kaffi og kaker. 

Kan eg pynte opp ein litt sommarleg, halvlang pen kjole av lin med smykker og belte, eller "må" ein også i slike høve ha typiske kjolar i sateng, silke og liknande skinnande "feststoff"? Kor pynta skal eg vere?

Må eg dekke skuldra når eg ikkje skal i kirka? Er det dumt/for lite formelt med eit sjal/skjerf av bomull kring skuldra?

Og kva med gåva? Eg er ein litt perifer venn av brura, vi bur på kvar si side av landet og ser kvarandre ikkje meir enn eit par-tre gangr i året. Vi er i byrjinga av 20-åra begge to, så ikkje godt etablert med mykje pengar. Eg veit dei ynsker seg pengar til hus, men der har eg ikkje så mykje å bidra med ;)

Hjelp?

Anonymous poster hash: 094c1...0bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje invitert i kyrkja? Ein vert vel ikkje invitert til vielsen. Den er open for alle.

Anonymous poster hash: 7220c...6d1

Skrevet

Hadde kledd meg i en fin sommerlig kjole, men ville ikke hatt en hverdagkjole om du skjønner. Pynt den opp med smykker og et par fine sko. Trenger absolutt ikke en kjole av sateng eller skinnende stoff, da liker jeg heller florlette stoffer som chiffon :) 

Er du flink på noe håndarbeid da? At du kan lage noe å gi? Vet de som er flinke å strikke noen ganger gir noe som heter kjærlighetsvante, det er vanter som er strikket slik at når en går hånd i hånd om vinteren har en vante som passer for at begge kan ha hånden der.. dårlig forklart! hehe.. Håper du skjønner hva jeg mener. 

Anonymous poster hash: 55bc6...dd4
Skrevet

Kirka er åpen for alle. Så om du vil ha med deg vielsen er det bare for deg å dra dit :)

Anonymous poster hash: 1d6ef...443

Skrevet

Jada eg veit at kyrkja er open for alle, det er ikkje det at eg ynker å sjå vielsen (som sagt ikkje nære vener). Eg lurer meir på om det er skilnad på kor pynta ein må vere om ein ikkje skal i kyrkje og middag, men berre kaffi og kaker :)

Godt å høre at eg ikkje treng dei tyngste stoffa, takk for svar!

God ide å med vottane, men eg har ikkje tid, eg er ikkje så god at eg rekk det på tre veker ;) Kor mykje kan dei "vente" at eg legg i gåva når eg ikkje er buden i middagen?

Anonymous poster hash: 95887...7cf
Skrevet

Tenker jeg ville lagt 300-400 i gaven, når du bare er bedt til kaffe. Pen sommerkjole holder lenge til kaffe/fest. Reiser du langt for å komme i bryllupet, siden du skriver dere bor på hver deres kant av landet? I så fall kan jo reiseutgifter tas litt i betraktning når du bestemmer beløpet på gaven. Synes også det er litt kjipt om du reiser langt og så "bare" får komme til kaffen. Hm - framstår visst som litt negativ her. Jeg er ikke så glad i dette med kaffegjester, føler det blir et a-lag og et b-lag i bryllupet, man inviteres ganske sent på kvelden, og ikke sjelden føler jeg kaffegjestene sitter og venter fordi middagen tar lenger tid enn planlagt.

Anonymous poster hash: 57cde...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...