Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Har ikke lyst til å male det blått, tenker at det blir man fort lei. To gutter som skal dele rom, 2 og 3 år Anonymous poster hash: 4e4ab...79d
Husbygger Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Eldste vår (blir 12 år i august), valgte å ha turkis på to av veggene på rommet sitt. Vi er ganske så fornøyde med den fargen begge to ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Mine gutter er 4 og snart 2, og deler rom. Vi har hvite vegger, med forskjellige bilder av cars, Ole Brum, spiderman etc. Og bilder av dem, og bhg.bilder. Vi har også Ole Brum vegg-til-vegg teppe. Stilig rom!! Med så mye leker og hyller blir det mye farger, så hvitt passer fint:) Anonymous poster hash: 00ade...0e0
snart.trebarnsmor Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Jeg tenkte også at jeg kan male det lyst og heller ha farger på interiør, men det er panel på rommet og da blir det vanskelig med veggmerker, men vi kan jo henge opp bilder. Male en vegg i en farge var også et godt tips:) Takk:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 et tips fra meg er (vet du sa du ikke ville ha blå vegger), men en venninde av meg la panelvegger, og hadde blå farge på disse... det var en matt grå-blå farge... og hang opp bilder med hvite rammer, hvite møbler, hvit seng.... hvit vinduskarm. kan trooo det ble fint altså.... men det var kanskje ikke det du vill ha hehe.. men hvorfor ikke ha blått? det er bare til å roe ned fargene på rommet ellers... det var så fint med hvite ting.... romatisk Anonymous poster hash: 8e655...2e7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har valgt en vegg med en grå-blå farge (palisander tror jeg den her) som matcher brunt. Mørkt parkettgulv og hvite møbler. Hvite, lange gardiner. Har et eget bord med tre stoler Har innrammet bilder av turer de har vært på, teater o.l, men orker selv ikke dette Cars og Spiderman kjøret. Synes det er dødsstygt. Har to slike gutterom som ligner på hverandre. Anonymous poster hash: c6dbf...598
Søskendrøm<3 Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Jeg ville malt rommet hvitt / lys latte, og en av veggene ville jeg hatt en brun tapet m mønster tror jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Her har guttene helt lyse vegger, er bittelitt blågrå pigment i den så den er ikke helt hvit, men helt lyse. Så har de veggklistermerker (det går an å ha det selv om det er panelvegger), fargede gardiner, sengetøy, et teppe på gulvet foran senga og lack-hyller fra Ikea med farge på. Da eldstemann vokste fra sjørøvertema byttet vi bare ut gardiner, bilder og sengetøy. Han valgte da noen tøffe plakater, gardiner i et dongerilignende stoff og sengetøy i samme stil. Det ble veldig bra. Har valgt å gjøre det samme med lillesøster, hun har helt lyst rom og lilla gardiner, lilla "prinsessehimmel" over senga, lilla bilder av sommerfugler o.l. på veggen og et lilla teppe foran senga. Når hun vokser ut av lilla-fasen er det forholdsvis enkelt å finne noe mer ungdommelig. Anonymous poster hash: 2d7e9...f37
snart.trebarnsmor Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 et tips fra meg er (vet du sa du ikke ville ha blå vegger), men en venninde av meg la panelvegger, og hadde blå farge på disse... det var en matt grå-blå farge... og hang opp bilder med hvite rammer, hvite møbler, hvit seng.... hvit vinduskarm. kan trooo det ble fint altså.... men det var kanskje ikke det du vill ha hehe.. men hvorfor ikke ha blått? det er bare til å roe ned fargene på rommet ellers... det var så fint med hvite ting.... romatisk Anonymous poster hash: 8e655...2e7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Gjør det med en enkel lys farge. Ikke bruk noe veggmerker, det er utrolig lite fint, og man blir fort lei. Tenk på at barnet ditt skal sover det, ikke lag det så voldsomt. Og Ole Brumm vegg-til-vegg teppe???? OMG Anonymous poster hash: f7cb9...4d2
snart.trebarnsmor Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 Så et barnerom som hadde barnetapet på en vegg og resten malt i lys farge. Det var veldig fint, men mye jobb siden vi har panel:(
Gjest ________ Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 Jeg synes grått kan være litt kult å heller bruke farger på gardiner, sengetøy, tepper og bilder Evt ha en vegg med tapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå