Gå til innhold

Blir sprø..... unger som er redd hunden vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stor hund og de ungene som pleier å være her er ikke redd han. Er jo snill og god.

MEN i dag har jr. og en venn "funnet" en litt eldre gutt fra skolen som jeg aldri har sett før. Denne gutten skal på død og liv gå ut og inn her. Og det selv om han er livredd hunden. Bare hunden ser på han vræler han til, og da mener jeg som en stukken gris. Har gitt utallige beskjeder om at dem ikke kan være her om han ikke tåler å se hunden. Nå sprakk det og jeg sa dem ikke fikk lov til å være her i det hele tatt. Sendte dem rett og slett til han andre.

Overhørte gutten si til eldste her på 19 år at vi måtte gi hunden "sprøyta" fordi han var så redd. Han skulle komme hit flere ganger nemlig.

Svaret fra eldste var i grunnen litt på kanten.... gir heller DEG deg sprøyta jeg. Er nemlig glad i hunden vår.

Dette er en gutt i 9-10 årsalderen.

Anonymous poster hash: 1ab41...266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke latt meg bli så sprø av en gutt på 9-10 år jeg da:) Det er jo veldig enkelt, om han vi komme på besøk må han slutte å mase om bikkja eller så må han slutte å komme på besøk rett og slett. Enkelt og greit.

Egentlig, etter kommentaren om sprøyta så hadde han ikke vært velkommen hjem til oss lenger.

Anonymous poster hash: 90984...436
Skrevet

Jeg ville tatt en alvorsprat med ham, faktisk. Ang. det han sa om sprøyta altså. Jeg ville fått ham til å forstå hvor alvorlig det er å ta livet av et dyr. Han er såpass stor at jeg ville trodd han var skrudd galt sammen om jeg hadde hørt dette...

Anonymous poster hash: bfc93...409
Skrevet

Dette innlegget kom dobbelt. Om dere leser det andre ser dere hvordan dette utviklet seg.

Den gutten er ikke velkommen innenfor våre porter igjen......

Anonymous poster hash: 1ab41...266

Skrevet

Han her overreagerer nok!

Men håper og du respekterer barn og voksne som er redde for hund:)

Vet hvordan det er å ha barn som er redde, og hunde eiere sier at det er ingen å være redd for. Er man redd så er man redd:)

Anonymous poster hash: 1f267...5c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...