Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Han har brukt to uker ferie med særkullsbarn. Ungene våre må ha ferie fra sfo og barnehage. Vi må ha barnepass, jeg har ferie nå. Vi fikk nesten ikke ferie da jeg hadde en ulykke. Ungene våre er rastløse. Vært alene med To ungerhjemme i dag i regnet, utolmodige unger som er leie av å gå hjemme med en redusert mor. Etterat han kom hjem har vi spist middag, og så ringte et av barna hans. Jeg hadde så sett frem til å ha litttid alene en times tid. Hadde og sett frem til litt tid bare oss, men nå blir det fullt hus til helga også. Og den lille fritida som er igjen etter at han er ferdig med sine samværs forpliktelser, må han jobbe, enten på huset vårt, vi holder på å male, eller på det som jobben krever at han yter ekstra. Overtidsbetalingene ser jeg fint lite til, da det koster med ekstra samvær og besøk og aktiviteter med særkullsbarna som ikke er unge, som vil på konserter og drikke øl med sin far. Føler meg ensom, ensom, ensom, og alene med det meste. Anonymous poster hash: ade43...434
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Det er vel ikke akkurat "samvær" når "barna" er over 18 år. Å tilbringe tid med sin far er ikke så unaturlig. Far må bare lære seg å balansere dette bedre og å inkludere ALLE barna. Anonymous poster hash: b8689...be4
Gjest Morn du Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Disse barna hans, betaler de ikke ølen sin selv? Vil de ikke heller hjelpe far med hus?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Reagerer litt på at du kaller det for samværs forpliktelser når han tilbringer tid med barna sine. Vil du se sånn på det hvis dere går fra hverandre og? Men jeg syns at han burde delt tiden sin mellom alle barna sine, og at han burde hjulpet deg. Anonymous poster hash: 29104...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå