Gå til innhold

Dere "shake-frelste slankere" :-p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å erstatte et måltid om dagen med shake, men vet lite om dette. Bør være en type som kan køpes på rema1000, prix, bunnpris eller rimi.. Er det forskjellige smaker? Evt hvilke er gode?

Og et lite spm til.. Jeg liker ikke brød med frø i. Solsikkefrø, linfrø m.m. Har dere forslag til hva jeg kan spise istede? Og er det best å lage brød selv kontra kjøpe?

På forhånd tusen takk:-)

Anonymous poster hash: db7c9...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag eget rugbrød....

Metter godt!

Eller knekkebrød som rugsprø for eksempel?

Det lønner seg ikke kjøpe små poser på dagligvarebutikken...

Kjøp måltidserstattere i kg poser/spann på gymgrossisten el på nett. Det er mye billigere !=)

Kjøp i tillegg protein som du kan putte oppi shaken, så får du i deg litt ekstra av det og blir litt mettere !

-ikke gå for shakepulver på butikken , plis... det er ran !

Anonymous poster hash: fcff9...ba2
Skrevet

Det er stooooor forskjell på smaken av disse shakene, du må nesten bare prøve deg frem og se hvem du liker. Noen er som å drikke sagflis, skikkelig ekkelt.

Det sunneste er å bake brød selv, men er du på slankekur ville jeg spist knekkebrød. Jeg har byttet ut et brødmåltid med en Skyr med en spiseskje havregryn og noen rosiner i, metter godt og lenge.

Anonymous poster hash: 00170...888
Skrevet

Jeg er ikke shake-frelst for elsker egentlig mat ;). Men jeg går på allevo nå, den får du kjøpt på de fleste apotek. Jeg har tatt av 5-6kg nå på 14 dager. Gikk ned 4 første uka, så det går saktere nå. Også begynt å spise et knekkebrød om dagen, blir så sulten av bare shake ;)

Anonymous poster hash: 77f5c...201

Skrevet

Jeg syntes de fleste smaker grusomt,men kjøpte nå et spann 1200g fra proteinfabrikken. De har to spann en med sjokolade og jordbær. Jeg har bare prøvd den med sjokolade og syntes den er veldig god. Smaker litt nøtter,eneste er at jeg blir sulten igjen innen 2timer.

Gjest thricane
Skrevet

Ta heller en mager kesam og bland med fun light saft. Masse proteiner, samme kaloriene som en shake.

Skrevet

Ta heller en mager kesam og bland med fun light saft. Masse proteiner, samme kaloriene som en shake.

blir ikke det fort dyrt med en om dagen kontra shake?

Gjest thricane
Skrevet

blir ikke det fort dyrt med en om dagen kontra shake?

Synes det ikke det er så ille med 16-17 kr, men det er jo opp til hver og en.
Skrevet

Herbalife er den eneste jeg har klart smaken på, brukte vanilje og blandet i appelsinjuce.

Anonymous poster hash: 9be2d...61f

Skrevet

Tusen takk for gode svar alle sammen:-)

Jeg har et lite spm til.. Jeg bruker ShapeUp appen. Gratisversonen.. Der står det hvor mye proteiner, karbohyderater og fett jeg bør spise pr dag. Protein og fett kommer jeg glatt opp i rett mengde på, men sliter med å få i meg nok karbohyderater.. Noen tips til karbohyderater jeg kan spise? Noe sunt vel og merke:-p

Hi

Anonymous poster hash: f0042...c56

Skrevet

Avocado, nøtter f.eks

Anonymous poster hash: f9f71...59c
Skrevet

er ikke det sunt FETT i hovedsak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...