Gå til innhold

blondin til brunette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som virkelig kler dette??

Er naturlig blond og har ganske lyse øyenvipper ol.

Men har sååå lyst til å bli brunette, da ikke sånn med rødskjær, men heller litt kald mørk farge.

Må jeg evt farge øyenbryna og? Jeg blir brun å sånn men er jo ikke knallbrun, og er redd for å bli bleik som brunette jeg da =/ Tar de fleste spraytan eller noe for å ikke bli så bleike da ?

Ser at maaaange rødhåra (de er jo som regel ganske bleike) farger håret sitt mørkt, og de kler det jo som regel ...?

Blir kanskje mye styr og vedlikehold i og med at lys ettervekst ikke er så fint i mørkt hår..

Anonymous poster hash: 3af3e...465
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farging er et styr uansett om man går fra lys til mørk, eller mørk til lys. Ettervekst blir det alltid ;-)

Kanskje du kan gå til frisør og be om råd? En gradvis overgang hvor du striper håret mørkere er kanskje mindre skummelt.

Øyevipper og bryn kan farges dersom det ser helt rart ut ;)

Anonymous poster hash: 39b34...65b
Skrevet

Kan du ikke stripe håret heller? I og med at du har lyse øyenbryn ville jeg i alle fall har farget bryna i samme slengen. 

Skrevet

Det blir sikkert fint, men den dagen du vil bli blond igjen blir det ett styr, den blonde fargen blir aldri den samme

Anonymous poster hash: 0be05...ea5

Skrevet

Jeg er blond og skifter noen gang til brunt. Jeg liker brunt veldig da jeg synes det rammer inn ansiktet mitt mer og jeg ser mer voksen ut. I tillegg gor det meg mer glød i huden. Problemet til meg er at omtrent alle andre synes jeg skal være blond og mener jeg kler det bedre. Men selv er jeg litt uenig. Vurderer å drite i hva de andre sier å bli brunette til høsten :) farher bryn uansett jeg da :)

Skrevet

jaaa... er litt redd for det og ja, at når jeg kanskje ikke vil være brunette lenger så er det ikke så lett å få tilbake blondt hår? evt at håret blir helt slitt vekk,,

Tror nok de fleste vil si jeg skal ha blondt hår, har for så vidt alltid vært det.. Men jeg har liksom denne svakheten for brunt hår, og skulle så veldig gjerne ønske jeg var brunette.. om jeg kler det er nok ikke lett å si før jeg har forsøkt.. er bare veldig redd for det å se likbleik ut ;)

Kanskje jeg skal prøve på nyåret når det likevel er mørkt og trist ute, da vil jeg være i permisjon også så slipper jeg å dra på jobb før jeg har blitt vant med det selv :P evt får farga det tilbake først..

Skrevet

Bare husk at når du da får blond ettervekst, risikerer du å se skalla ut noen steder gjennom det brune! Snakker av erfaring:) liker selv brunt, men gitt opp pga etterveksten..

Skrevet

Jeg er en blondiner som kler å ha brunt hår! Det er helt sant:) men det er nok hudtonen min som gjør det. Jeg er ganske blek, blir aldri brun o. Sommeren og sånn, men huden min har en slags rosatone. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, for jeg har ikke peiling eller interesse for slike ting. Det er ikke det at huden min ser rosa ut, altså, men en frisør sa til me en gang at jeg kler brunt hår fordi jeg har en rosatone i huden, mens mange blondiner har en gultone (de har heller ikke gul hud, altså), og de med denne gultonen kler ikke brunt hår.

Jeg har lyse øyenbryn, men farger de ikke om jeg farger håret mitt. Forresten så er det jævlig slitsomt med etterveksten, for når det blonde håret mitt vokser ut så ser det nesten grått ut. Jeg ser ut som en gammel dame som gjemmer de grå hårene sine ved å farge det tilbake til opprinnelig farge. Etter ca tre-fire uker er etterveksten såpass at jeg må farge de på nytt.

Skrevet

off det hørtes slitsomt ut da :-/

Jeg tror jeg har mer gul tone hvis jeg må tippe ja, blir jo brun og alt sånt =) hmmmm

Skrevet

Når jeg har brunt hår bruker jg hårtoning på etterveksten og det funker bra. Sliter ikke så mye på håret :)

Skrevet

Jeg er blond (dog mørkeblond) og farget håret mørkt. Kler det mye bedre og har fått masse komplimenter for det:)

Det kjipe er at når jeg får ettervekst så ser jeg nesten skallet ut innerst.

Anonymous poster hash: 38a7a...047

Skrevet

Jeg tror nok jeg hadde kledd brunt hår, hadde sett litt modnere ut. Håret mitt er ikke helt hvitt, mer sandfarget og litt mørkere under. Håret blir lett solbleket. Men det er bare håret på hodet som er lyst. Vippene er sorte, bryna brune og ellers er det skjulte kroppshåret mørk brunt. Om du er veldig lys er det kanskje best å ta det gradvis, litt og litt striper til du er fornøyd. Dessuten er det ikke noe som er verre enn en lysere ettervekst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...