Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Hvor mye bør jeg ta? Er en Basson 2010 model. Ser ut som ny. Bag, sittedel, stelleveske, regntrekk og slik man har på handtaket om vinteren. (hugser ikke hva det heter, men varmer hendene) Er 2000,- en grei pris? Eventuelt mer/mindre? Anonymous poster hash: 5576f...926
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Halv pris av ny. Anonymous poster hash: b6468...53d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Ok, tror jeg betalte litt over 5000,- på tilbud. Kanskje si 2500,- da Anonymous poster hash: 5576f...926
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Jeg pleier å ta under halv pris, mest for å bli kvitt ting raskt. Men om vognen er i god stand hadde jeg gladelig betalt 2.000 kr for den Anonymous poster hash: 2b07d...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå