Gå til innhold

Skal selge vogna til vesla.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bør jeg ta? Er en Basson 2010 model. Ser ut som ny. Bag, sittedel, stelleveske, regntrekk og slik man har på handtaket om vinteren. (hugser ikke hva det heter, men varmer hendene)

Er 2000,- en grei pris? Eventuelt mer/mindre?



Anonymous poster hash: 5576f...926
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halv pris av ny.

 

Anonymous poster hash: b6468...53d

Skrevet

Ok, tror jeg betalte litt over 5000,- på tilbud. Kanskje si 2500,- da :)



Anonymous poster hash: 5576f...926
Skrevet

Jeg pleier å ta under halv pris, mest for å bli kvitt ting raskt. 
Men om vognen er i god stand hadde jeg gladelig betalt 2.000 kr for den :)



Anonymous poster hash: 2b07d...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...