Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Vi er på ferie i det store utlandet... Angrer på lengden, og vi ønsker å dra hjem tidligere enn planlagt. Noen som vet noe om dette? Antar det blir for dyrt. Sjekket helt nye billetter, men det kostet mer enn hva hele ferien har kostet oss med de billetter vi har. Reiser med sas, hilsen 4 med hjemlengsel. Anonymous poster hash: c07ae...a27
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Ring kundeservice til SAS og spør. Jeg fikk akkurat byttet billetten min hos Norwegian. De skulle ha ca 250kr for å bytte så lenge det var ledig på samme type bilett. I tillegg måtte jeg betale mellomlegget siden det var dyrere bilett. Hadde ny bilett vært billigere hadde jeg ikke fått refundert penger Anonymous poster hash: f0651...0d6
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Takk:) 250 var ikke ille da! Skal diskutere med familien og ta en avgjørelse:) Anonymous poster hash: c07ae...a27
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Jeg og min datter skal til Oslo snart, og jeg tok kontakt med Norwegian for å spørre om pris om jeg endret billetten, og det kostet over 2000 å få det gjort for oss. Selve turen uten endringer kostet 1200 tur/retur. Så sjekk hvertfall først med selskapet dere reiser med Anonymous poster hash: 96b17...56e
Januarmirakelet Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Det koster 500 pr person for å endre SAS Go billetter + eventuell oppgradering om det ikke er ledig på samme pris på ønsket avgang
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Takk:) 250 var ikke ille da! Skal diskutere med familien og ta en avgjørelse:) Anonymous poster hash: c07ae...a27 Glemte å skriv at totalen for min del ble i overkant av 800kr. Så det ble en del mer en 250kr desverre. Men, som jeg og skrev så var sette Norvegian. SAS opererer nok med andre priser og betingelser. Så ta kontakt med kundeservice. Da får du riktig svar Anonymous poster hash: f0651...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå