Gå til innhold

Når lærer barn å hoppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Lurer bare på om jenta vår er tidlig eller sent ute ;)

Anonymous poster hash: 6810c...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen lærer det når de er 1 år (min niese). Min yngste sønn er 2,5 nå og klarer bare akkurat å løfte beina fra bakken. Han skjønner det nå, men er fortsatt ikke flink til å hoppe.

Min mann syns han var veldig treg og har undersøkt litt på nett. Man trenger visst ikke bekymre seg før de blir 3 år.

Anonymous poster hash: cd6cc...232

Skrevet

Kommer vel an på hva du mener med hopping da... Har hatt mange babyer på fanget som har hoppet som juling fra 6 månders alder, men da når jeg holder dem rundt magen. Stå på beina og hoppe på gulvet uten hjelp kommer vel ved 2 års alder, men det finnes ingen fasit, kommer an på utvikling av balanse, spenst og tøffehet i ungen :) Men greit at de klarer å lette før de fyller 4 ihvertfall ;)

Skrevet

Her skjedde det før han var to. Hoppet opp og ned som en liten kenguru. :)

Skrevet

Hoppe med samlede ben- den koden har de knekt ved 2 til 2,5 års alder.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gutten her knakk koden for noen uker siden, straks 2,5 år.. Lillesøster på snart 1,5 år prøver seg nå, hun skal gjøre som storebror.. Han er av den forsiktige typen som tenker nøye over før han gjør noe, hun er den som prøver først og tenker etterpå ;)

Skrevet

Ca 1,5 her da han begynte å hoppe med begge beina. Er veldig ivrig på hopping, alt som kan hoppes over eller ned fra skal testes.

Anonymous poster hash: f7240...2f8
Skrevet

Begge mine hoppa fra de var 1.

Anonymous poster hash: 36318...e2a

Skrevet

Tenkte på å hoppe med beina samlet fra stillestående, uten å holde i noe.

HI

Anonymous poster hash: 6810c...a83

Skrevet

Min hoppet rundt noen mnd etter 1 års dagen. Men han har vært tidlig ute med det meste. Nå som toåring synger han sanger helt rent og prater som en foss, balanserer, danser, klatrer og løper lynraske. Slitsomt, men gøy:)

Anonymous poster hash: 0d4cf...04b

Skrevet

Mine har hoppet stående stille med bena samlet da de har litt over året gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...