Gå til innhold

Bading/dusjing etter trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte løper jeg en runde i nærheten av et vann. Nå om sommeren når det er godt og varmt pleier jeg da bare å kaste meg i vannet etter løpeturen og så svømme/bade i 5-30 minutter i løpetøyet før jeg tørker meg og tar på tørt tøy. Jeg får skylt av meg svetten og klærne blir "grovskylt".

Venninnen min synes det er veldig sært at jeg da ikke går i dusjen når jeg kommer hjem. Er det det?

Anonymous poster hash: d73b3...f1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok tatt en rask dusj med såpe etterpå.

Anonymous poster hash: 34e0a...287

Skrevet

Jeg ville nok også dusjet etterpå.

Anonymous poster hash: 1e200...df5
Skrevet

Ja, det er sært. Du får ikke vekk svettelukt ved å skylle deg

Anonymous poster hash: fbd9c...517
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Du kjenner jo om du lukter svette etterpå og regner med du vasker det med jevne mellomrom uansett.

Skrevet

Det lukter ikke, hverken av meg eller klærne. Det bekrefter venninnen min. Hun mener bare det er sært :)

HI

Anonymous poster hash: d73b3...f1a
Skrevet

Syns det høres helt ok ut, så lenge du selv er komfortabel med det. Hadde ikke reagert, med mindre du luktet vondt. Og det gjør du jo ikke.

Anonymous poster hash: 14f0f...7c0
Skrevet

Synes det er rarere at du bader i treningstøy...

Anonymous poster hash: 1fc33...7a6

Skrevet

Svette er jo bare en blanding av vann og salter, så det går fint bort med å bare skylle med vann. Når jeg trener på kvelden, skyller jeg meg bare kjapt i dusjen uten såpe før jeg legger meg, og dusjer vanlig morgenen etter (mye pga at jeg har rart hår som blir helt flatt og skjevt om jeg ikke dusjer om morgenen). Ok da, kanskje litt intimsåpe på strategiske steder hvis det er håp for no action i halmen :-P 

Anonymous poster hash: d4ef3...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...