Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Hva i allverden ønsker jeg meg til 1 åringen? Maset om julegaver og bursdagsønsker har kommet. Slekta er på ferie og vil gjerne se om de kanskje finner noe der. Ellers er det mange som begynner handlngen alt nå i august og bursdagen er i oktober og jul kommer to mnd. etter. Jeg må tenke litt praktsk også.. Hva trenger 1 1/2 åringer om våren? Alle tips mottas med stor takk Anonymous poster hash: 89f10...6ca
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Klær? Ull, fleece (er kanskje ikke så lett å få tak i om folk ferierer på varmere steder). Regndresser, støvler, sko... Luer, votter. Anonymous poster hash: 12cdd...6db
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 En 1-åring trenger masse nye leker. Ut med babylekene, inn med stable-klovnen, duplo, draleker, gåvogn, dukkevogn, lekekjøkken, knottepuslespill, nye bøker etc. Anonymous poster hash: 62773...c46
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Plaskebasseng og sklie, huske, solhatter og uv tøy. Gåbiler med solide hjul til å bruke utendørs, f eks Bobby car. Fingermaling. Anonymous poster hash: 70583...e61
Heklemamma Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Klær er en kjempegave til ettåringer. Alltid når unga var små, så ønska vi oss det. Vinterdress, regntøy, alt. De vokser så fort at det er innmari kjekt å få litt i forskjellige størrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå