Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #26 Skrevet 30. juli 2013 Isj, det synes jeg er litt ekkelt... en 17 åring er jo enda (ofte) et barn i den forstand at mesteparten bor hjemme hos foreldrene sine, har innetid om de er ute på noe i helgene, gruer seg til matteprøven, må hjem til middag osv. Jeg hadde følt meg litt pedofil om jeg hadde en kjæreste som sa "jeg kan bare være med deg 1 time altså, for mor min har middagen klar klokken 17.00", mens jeg selv hadde ansvar for et barn på 5 år og de samme problemstillingene (innetid, middag osv) for barnet. På den andre siden er det vell opplest og vedtatt her inne at man er gammel nok til å være en god mor på egenhånd når man er 18, kansje tidligere om man er "moden". Anonymous poster hash: fc75b...77b Hm, jeg skjønner ikke helt hva du mener? Jeg snakker ikke om at en 18-åring ikke kan være en god mor, jeg snakker om at en 17-åring ikke har den livserfaringen som en 35-åring har og at jeg dermed synes det er noe ekkelt med voksen menn som er sammen med tenåringer. Jeg mente bare at om du er moden nok til å ta deg av et barn burde du også være moden nok til å bestemme selv hvor lenge du kunne være med kjæresten din og ikke nødvendigvis være avhengi av å spise middag hos mor. Anonymous poster hash: fc75b...77b
Mamma med 2 små Skrevet 30. juli 2013 #27 Skrevet 30. juli 2013 Ser ikke problemet jeg da. Når jeg var 19 år så flyttet jeg sammen med mannen min som da var 37 år. Nå 11 år etter så er vi gift og har to små barn. Det er da vel for pokker ikke ekkelt at han har hatt ett forhold til ei på 17 år. Alder er ingen hindring!
Flutterby Skrevet 30. juli 2013 #28 Skrevet 30. juli 2013 Isj, det synes jeg er litt ekkelt... en 17 åring er jo enda (ofte) et barn i den forstand at mesteparten bor hjemme hos foreldrene sine, har innetid om de er ute på noe i helgene, gruer seg til matteprøven, må hjem til middag osv. Jeg hadde følt meg litt pedofil om jeg hadde en kjæreste som sa "jeg kan bare være med deg 1 time altså, for mor min har middagen klar klokken 17.00", mens jeg selv hadde ansvar for et barn på 5 år og de samme problemstillingene (innetid, middag osv) for barnet. På den andre siden er det vell opplest og vedtatt her inne at man er gammel nok til å være en god mor på egenhånd når man er 18, kansje tidligere om man er "moden". Anonymous poster hash: fc75b...77b Hm, jeg skjønner ikke helt hva du mener? Jeg snakker ikke om at en 18-åring ikke kan være en god mor, jeg snakker om at en 17-åring ikke har den livserfaringen som en 35-åring har og at jeg dermed synes det er noe ekkelt med voksen menn som er sammen med tenåringer. Jeg mente bare at om du er moden nok til å ta deg av et barn burde du også være moden nok til å bestemme selv hvor lenge du kunne være med kjæresten din og ikke nødvendigvis være avhengi av å spise middag hos mor. Anonymous poster hash: fc75b...77b Nå hadde ikke kjæresten på 17 år barn, så skjønner fortsatt ikke poenget ditt i forhold til hva HI spurte om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå