Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Min har nettop fylt ett år og jeg syns det er spennende og høre hvordan andre ligger Ann. Tror min ligger sånn midt på treet i det meste. Anonymous poster hash: a00d0...be5
Ikkesåallerværst Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Han kan i alle fall terge og sjarmere mora si til det grenseløse.. - gå, nesten løpe - drikke av glass (mye søl..) - klatre opp i sofaen og videre opp i vinduskarmen - herme etter dyrelyder - navnet til broren (bare vi som forstår) ellers bare mamma og pappa, og det også er utydelig - hjelper til å få på klær - putte i smokken selv (broren skjønte ikke det før han var to..) - stable klosser - klatre opp på sklia og skli ned selv - har begynt å ta i fart selv ved husking
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Min er straks 15 mnd da, men svarer likevel. Han kan gå hvis han vil, men enklere å krabbe. Liker å føle seg trygg. Han er flink til å spise mat. Spiser alt han får servert. Han kan si mamma, pappa, katt, pupp, rope på katten, se, slutt, nei, traktor, snorke som grisen. Disse ordene jeg kommer på at han har sagt flere ganger:) Ellers er han veldig finmotorisk og elsker telefoner/data og ladere. Elsker å putte disse inn i riktig hull, noe han er veldig flink til. Han kan gi slengkyss og sjarmerer alle;) Anonymous poster hash: 066a5...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå