Gå til innhold

Erfaringer med Timberland goretex sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som begynner i barnehage i august å trenger dermed goretex joggesko.

Noen som har erfaringer med Timerland goretex sko?

Ser de koster bare 400 kr,mens andre goretex sko koster 699kr.

Anonymous poster hash: 1d591...bbf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gutten min fikk ett par for noen mnd. siden. I dag så jeg at det var hull i de fremme. Det har gitt etter i sømmen. Så det gjør at jeg mistenker at kvaliteten ikke er så god som den burde være. Men kan være at det bare var en feil med akkurat dette paret.

Skrevet

En gutten min fikk ett par for noen mnd. siden. I dag så jeg at det var hull i de fremme. Det har gitt etter i sømmen. Så det gjør at jeg mistenker at kvaliteten ikke er så god som den burde være. Men kan være at det bare var en feil med akkurat dette paret.

Da ville jeg uten tvil gått tilbake butikken å klaget.

Så elendig kvalitet skal det uansett ikke være at de blir ødelagt etter bare noen månender.

Skrevet

Så elendig kvalitet skal det uansett ikke være at de blir ødelagt etter bare noen månender.

Jeg er nok for sløv til det. Husker ikke hvor jeg kjøpte de en gang, mulig det var på xxl.no

Skrevet

Jeg er nok for sløv til det. Husker ikke hvor jeg kjøpte de en gang, mulig det var på xxl.no

xxl kan stemme,er der jeg selv vurderer å kjøpe fra.

Skrevet

Våre unger har hatt slike sko i flere år. Kjøper nye før hver sesong:)

Minste har hatt et par som revnet - da klaget vi og fikk nye sko uten noe mer pes:)

Anonymous poster hash: ca47a...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...