Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg tok hastekeisersnitt for noen uker siden. Legen som utførte dette er ung og morsom. Og jeg må innrømme at jeg tenker på han innimellom og i natt drømte jeg faktisk om han! Er det mulig? Drømte bare han ga meg en klem da... Et par uker etter snittet traff jeg han tilfeldig i byen og sa smilte han stort og hilste. Tror jeg har blitt rar. Må le av meg selv Har mann og er veldig gla i han altså. Vet bare ikke hva det var med den legen... Hm. Anonymous poster hash: 6ea6a...f2e
Elsker livet Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Hva er det egentlig som fenger sånn med leger? De går å subber rundt i tåpelige hvite frakker (i alle fall på sykehusene). Har en sær og lang utdannelse, og med enkelte unntak, en nokså skitten jobb.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Hva er det egentlig som fenger sånn med leger? De går å subber rundt i tåpelige hvite frakker (i alle fall på sykehusene). Har en sær og lang utdannelse, og med enkelte unntak, en nokså skitten jobb. Ja spørr ikke meg. Men denne karen er ca like gammel som meg og utrolig morsom. Vi lo masse på ultralydene han utførte og til og med under keisersnittet spøkte vi masse. Sånn ellers har ikke jeg heller noe forkjærlighet for leger i det hele tatt. Spesielt ikke gynekoliger og fødselsleger. Tenk å være en sjalu kone med en mann i det yrket Haha! Snekkere og rørleggere derimot! Nice Anonymous poster hash: 6ea6a...f2e
Gjest Nerdens'mus Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 De berger liv. De har sikker jobb på urnivå. Inne i en kvinnes instinkter søker man mot den som gir seg selv og barna sikkerhet. En lege vil få ganske grei uttelling på vår indre ubevisste skala. Bådde fordi Hi trossalt fikk nødvendig hjelp, men også som god omsorgspersonen det høye kravet for å bli lege gjør at man må anta vedkommende er smart
Ikkesåallerværst Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Tror det handler om at du møtte han i en sårbar situasjon, "la livet i hans hender" osv. Når det er nyfødte inne i bildet, blir det jo ekstra mye følelser og hengivenhet for den som "reddet deg". Eller så var han bare en womenizer
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Tror det handler om at du møtte han i en sårbar situasjon, "la livet i hans hender" osv. Når det er nyfødte inne i bildet, blir det jo ekstra mye følelser og hengivenhet for den som "reddet deg". Eller så var han bare en womenizer Antagelig ett godt poeng du har der ja. Det sammen med at det var en form for "kjemi" der. Humor og det å le er veldig viktig for meg. Og kanskje spesielt i dette svangerskapet der jeg har vært mest bare redd. Han fikk meg til å slappe av. Jaja satser på det går over snart Anonymous poster hash: 6ea6a...f2e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 De berger liv. De har sikker jobb på urnivå. Inne i en kvinnes instinkter søker man mot den som gir seg selv og barna sikkerhet. En lege vil få ganske grei uttelling på vår indre ubevisste skala. Bådde fordi Hi trossalt fikk nødvendig hjelp, men også som god omsorgspersonen det høye kravet for å bli lege gjør at man må anta vedkommende er smart Også ett godt poeng Anonymous poster hash: 6ea6a...f2e
Elsker livet Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Mulig du bare fobinder han med en positiv opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Hva er det egentlig som fenger sånn med leger? De går å subber rundt i tåpelige hvite frakker (i alle fall på sykehusene). Har en sær og lang utdannelse, og med enkelte unntak, en nokså skitten jobb. Ehe, er ikke mannen din lege? Anonymous poster hash: 215fb...3d1
Elsker livet Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Hva er det egentlig som fenger sånn med leger? De går å subber rundt i tåpelige hvite frakker (i alle fall på sykehusene). Har en sær og lang utdannelse, og med enkelte unntak, en nokså skitten jobb. Ehe, er ikke mannen din lege? Anonymous poster hash: 215fb...3d1 Jo, men det var ikke det at han var lege som gjorde at jeg falt for han. Kunne like godt hatt et annet fornuft yrke etter min smak. Men så til stadighet medstudenter og andre sykepleier endre seg til rødmende fnisejenter eller viste sin seriøse siden samtidig som de kastet på hesthalen så snart en eller annen lege entret rommet. Det må ha vært pga. frakken og stempelet han hadde i lomma. For det var ikke alltid utseende eller sjarmen var helt med dem. Så noe med leger er det visst.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Tenker fremdeles på den kjekkasen som redda sønnen vår. Er han evig takknemlig, og har nok litt host for han. Han oppdaga at det ikke var bra med fosteret, og han utførte snittet, an roet eg ned og han var så kompetent, og flink. Jippi for en sånn flink lege :-) Anonymous poster hash: 6cba2...032
hit og dit Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 En får ofte en forelskelsesfølelse for noen som har tatt vare på en i en sårbar situasjon. Særlig om det stod om liv eller var noe annet relativt alvorlig. Vi hadde noe om det på en forelsening på begge utdanningene jeg tok innen helsefag. Helt naturlig å få en slik følelse. Jeg fikk også en slik "følelse" for gynekologen som tok vare på meg da jeg måtte ta keisersnitt på eldstemann. Heldigvis var jeg forberedt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Overlegen med fornavn som begynner på T på Ullevål? ;-) Anonymous poster hash: 13566...7c4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Overlegen med fornavn som begynner på T på Ullevål? ;-) Anonymous poster hash: 13566...7c4 Nope Anonymous poster hash: 6ea6a...f2e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 Overlegen med fornavn som begynner på T på Ullevål? ;-) Anonymous poster hash: 13566...7c4 Nope Anonymous poster hash: 6ea6a...f2e Han på sparkesykkelen på sykehuset i Drammen? Anonymous poster hash: c7f23...803
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Jeg var hos gynekolog og tok innvendig ul 4 uker før termin. Ble helt betatt av den meget kjekke og omtenksomme mannen, og jammen er jeg betatt enda nå 11 uker etter fødsel. Er også godt gift og har 3 barn. Huff:o Anonymous poster hash: 4ce69...cd5
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #17 Skrevet 30. juli 2013 Jeg var hos gynekolog og tok innvendig ul 4 uker før termin. Ble helt betatt av den meget kjekke og omtenksomme mannen, og jammen er jeg betatt enda nå 11 uker etter fødsel. Er også godt gift og har 3 barn. Huff:o Anonymous poster hash: 4ce69...cd5 I know how u feel :/ Anonymous poster hash: 6ea6a...f2e
MammantilNurket Skrevet 30. juli 2013 #18 Skrevet 30. juli 2013 Overlegen med fornavn som begynner på T på Ullevål? ;-) Anonymous poster hash: 13566...7c4 Han tenkte jeg på også - veldig sjarmerende mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå