Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg bor i et hus sammen med min mann og våres lille familie, på et lite men veldig koselig sted. For 4 år siden så flyttet det en utenlandsk familie i et hus noen meter ifra oss. Kjenner dem ikke godt, men vi sier hei når vi sees. De har 2 barn. Men jeg vet de har flyttet til Norge for ca.. 20 år siden og har vært gift i 10 år. I løpet av de få årene de har bodd i dette huset, så har de kjøpt helt ny bil ( Audi 6 ), satt på utepersienner på alle vinduene, og det siste året så har de malt huset og satt på murstein foran. Pluss at hvert år så reiser de til sitt hjemland i en måned. Jeg skjønner ikke hvordan de får det til. De er ikke i sitt eget hjemland men i Norge, og får utrettet mye. Jeg er ikke misunnelig, jeg bare begriper det ikke. Har du slike naboer og isåfall hva mener du sånn generelt? Anonymous poster hash: 7f667...edb
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Det høres jo ut som de bare utfører normalt vedlikeholdsarbeid på huset sitt og har normal ferie som alle andre nordmenn. Vi har også hus og i løpet av året til nå har vi fått malt hele huset samt garasjen, lagt belegningsstein i innkjørsel, malt gjerde ut mot veien. I tillegg har vi klippet plenen vår mange ganger, vanner blomster ute, og driver ellers vanlig vedlinkehold utenfor. Vi har også hatt 3 uker ferie - gubben og guttungen 4 uker. Samt at vi hadde påskeferie. Anonymous poster hash: 46c25...f6a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Skjønner ikke helt... Leier de eller hva er greia? At de utfører vedlikeholdsarbeid og drar på ferie er ikke akkurat unormalt Anonymous poster hash: 026c7...c82
Edelweis Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Naboen vår er fra polen. De har kjøpt hus og har totalrenovert det ute og litt inne. De ferierer også en mnd i hjemlandet sitt. Men de bør jo og spiser gratis hos familie da, så det er billig ferie. De bruker også feriepenger og skattepenger på huset som vi andre må gjøre.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Jeg skjønte ikke poenget med innlegget. Kan du utdype litt? Anonymous poster hash: 4c805...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå