Gå til innhold

Hva synest dere om asiatiske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er gift med en sør-koreaner. Men jeg har ofte blitt fortalt at asiatiske menn er så små og lite vakre. Dette har jeg tatt veldig nær over meg. Det er en venninne som sier det til meg. Hun synest at jeg bør finne en ny mann. Jeg synest det er dumt at noen snakker slik om andre mennesker. For meg er han en flott og kjekk mann.

Endret av Jomfruer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen meg ikke mye venninne som sier slik!!! Du kan da ikke noe for hvem du faller for??!! Stå for det DU mener, det er det eneste som teller!!

Skrevet

Og dette er en venninne av deg?

Hvis noen av mine venner hadde bedt meg finne en ny mann grunnet de ikke likte utseendet hans så hadde jeg nok funnet meg noen nye venner.

Skrevet

Det samme som om folk flest.

Å generalisere noen ut fra hvilken verdensdel de har sin opprinnelse i, er for det meste et helt absurd påfunn.

Venninnen din er ellers skrekkelig uhøflig. Uhøflige mennesker synes jeg lite om.

Skrevet

Og dette er en venninne av deg?

Hvis noen av mine venner hadde bedt meg finne en ny mann grunnet de ikke likte utseendet hans så hadde jeg nok funnet meg noen nye venner.

Ja men hun skal sannelig ikke få bestemme over meg. Jeg skal si rett ut av hva jeg mener om henne neste gang.;)

Skrevet

Synes det er rart at du i det heile tatt kaller henne venninne! Hadde aldri godtatt at noen snakket så nedsettende om min mann pga rase!! Er jo individuelt av hva vi er tiltrukket av, men tenker ikke nedsettende om dem jeg ikke er tiltrukket av. Hadde det vært noen seriøse samlivsproblemer hvor han ikke var snill mot deg, hadde jeg forstått at hun hadde sagt ifra. Men pga utseende, fordi hun ikke synes det er pent! Hadde pent bedt henne å dra et sted hvor sola ikke skinner!!!

Kjenner jeg stusser på ditt spørsmål om hva folk synes ang asiatiske menn? Sier vel seg selv at folk har individuell smak! Folk tenker vel ikke nedsettende om raser bare fordi dem ikke er tiltrukket av dem! Å hvis enkelte gjør det så hadde jeg ikke vært interessert i å høre om det uansett!

Har selv en asiatisk mann, å kjenner at akuratt dette rasegreiene har jeg nulltoleranse overfor.

Det samme gjelder overfor våres barn som har fått sin far sitt utseende! Både mannen og barna våres har et vakkert utseende!

Skrevet

Må si jeg blir overrasket over at hun ber deg finne en ny mann basert på at hun ikke liker hvordan han ser ut!! Det er du som er sammen med han og så lenge du er lykkelig er vel det viktigst :) Høres ut som ei rar dame det der og ikke minst en dårlig venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...