Nemo_ Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Den ser så veldig robust ut i forhold til andre bilstoler...Men finnes det ingen tester av den?? Vi skal kjøpe det første forovervendte sete nå (hater det, men vi må) han begynner å bli for lang for bakovervendt nå! Det beste, og kun det beste er godt nok for sikring i bil!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Ikke tester som jeg har sett. MEN Recardo har lagd bilseter til rallyførere i maaange år. Vi har recardo sport i begge bilene. Er veldig fornøyd med at det er 5-punktsele i det og at man kan feste barnet i det mens setet er festet i bilen. Snupp er lang og snart 5,5 år, men kan fremdeles bruke 5punktselene. Anonymous poster hash: 73084...f1c
Appelsinpiken Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Er ikke anbefalt med 5punktssele forovervendt. Ville kjøp et sete som er best i test. Om barnet er under 15 kg ville jeg sjekket ut cybex pallas 2fix, om barnet er over 15 kg ville jeg kjøpt en ren beltestol.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Har hørt flere si at fempunkt fremovervendt ikke er heldig, at det er best med bilens egne seler siden de tillater sidelengs bevegelse i kollisjon, og at nakken dermed ikke får like stort press? Men recaro er gode seter de altså Jeg liker best BeSafe, men har Acta Graco til min på 5, og han sitter veldig godt og polstret i det setet Velg et godt kjent merke og kjenn på vekta, tyngre sete betyr mer metall i konstruksjonen og dermed fastere ramme på setet
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Recaro hadde ikke noe festemuligheter. Men har hatt 2 sånne og de er gode å sitte i. Vi handlet concord nå, det er ett tysk merke. Sjekk jollyroom.no Anonymous poster hash: 3740c...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå