Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Leier leilighet i et hus, der et annet par leier leiligheten over oss. Dette er et veldig lytt hus. Hver eneste morgen kl 8 setter de på dundrende danseband musikk. Jeg har ferie jo. Holder på å bli gal ! De har bodd her 2 år lengere enn oss, så de har mer å si føler jeg. Isj, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Trøtt og grinete Anonymous poster hash: ec3ae...7d0
Mamalarma Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Hva med å ringe på døren deres og spørre fint om de kan la være å sette på høy musikk kl. 8 om morgenen? Ikke sikkert de tenker at det er veldig lytt ned til dere.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Så si ifra da vel...spør om de ikke kan skru ned lyden litt siden dere fortsatt har ferie. Ikke sikkert de tenker over det engang... Anonymous poster hash: 1b874...eb1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Så si ifra da vel...spør om de ikke kan skru ned lyden litt siden dere fortsatt har ferie. Ikke sikkert de tenker over det engang... Anonymous poster hash: 1b874...eb1 Føler det er så stygt gjort :-(. Dama i huset bruker høreapparat på det ene øret, så jeg antar hun MÅ ha musikken så høyt for å kunne høre den. Så jeg føler meg som den verste drittsekken :-( Anonymous poster hash: ec3ae...7d0
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Så si ifra da vel...spør om de ikke kan skru ned lyden litt siden dere fortsatt har ferie. Ikke sikkert de tenker over det engang... Anonymous poster hash: 1b874...eb1 Føler det er så stygt gjort :-(. Dama i huset bruker høreapparat på det ene øret, så jeg antar hun MÅ ha musikken så høyt for å kunne høre den. Så jeg føler meg som den verste drittsekken :-( Anonymous poster hash: ec3ae...7d0 Hjelper ikke! Bare ring på og spør pent om de kan være så snille og skru ned lyden litt, siden dere fremdeles har ferie og godt kan tenke dere å sove litt lenger enn til 08 også denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå