Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 går under kategorien "dette skal jeg bruke når jeg blir tynn igjen.." - og hvor lenge har det hengt der? Jeg har mye som er 7 år gammelt, men mister aldri troa på at en vakker dag kan det brukes. Fy faen, så dum jeg er.. Vekt har ikke akkurat gått ned de siste åra. Anonymous poster hash: 01dd9...2f4
Gjest Yzma Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Ja, det har jeg. Og de siste seks månedene har jeg tatt i bruk flere topper, bukser og kjoler som har vært for smått/trangt i 5 år har enda en del i kjelleren, og noe som aaaaldri kommer til å passe igjen. Men jeg lever i trua Endret 30. juli 2013 av Yzma
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Ja, sikkert halve skapet mitt Anonymous poster hash: 96d46...c23
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Nei. Men jeg har mye som går i kategorien "Dette skal jeg bruke når jeg får pupper igjen". For mine forsvant under graviditetene og mister aldri håpet om at en dag skal jeg få råd til noen nye fine Anonymous poster hash: f6925...891
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Ikke så mye i skapet men på loftet, men der har eldste begynt å forsyne seg ser jeg. Har litt i skapet, men de pass innimellom. Så de får ligge. Jeg svinger litt opp og ned i vekt, ikke mange kiloene jeg svinger opp og ned men svinger litt gjennom året. Jeg kastet nesten alt tøyet mitt etter jeg hadde født første barnet siden fasongen min ble helt anderledes og jeg hadde ingen tro på at det kom til å passe igjen. Etter nr 2 ble født, endte jeg opp med å kjøpe å måtte kjøpe ny garderobe for da måtte jeg ha mindre str enn jeg noen gang hadde hatt. Så nå skal jeg ikke kaste noe, selv om jeg har gått opp litt igjen (med vilje igrunn) for jeg vet vekta mi svinger litt selv om jeg ikke gjør noe for det. Anonymous poster hash: 65aac...eab
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Ja, ca to skap! Men nå skal det sies at jeg har vært gravid/etter-gravid i snart fem år nå. Så bare siste ungen er trykket ut blir det andre boller! Anonymous poster hash: 5c109...76d
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Ja, ca to skap! Men nå skal det sies at jeg har vært gravid/etter-gravid i snart fem år nå. Så bare siste ungen er trykket ut blir det andre boller! Anonymous poster hash: 5c109...76d Det innbiller jeg meg og, men hver gang jeg nærmer meg normal igjen kommer det et barn til. Har fått tre på fem år.. HI Anonymous poster hash: 01dd9...2f4
Musemorbr / Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Jeg ga det siste vekk i går. Til ei tolv år gammel jente. Så tynn vil jeg helst ikke bli igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Jeg tenker som så at hvis jeg går ned slik at de klærne passer igjen, vil jeg nok heller kjøpe meg nye klær og ikke måtte finne frem gamle klær. Men har tatt vare på en kjole som er tidløs og som jeg kan bruke som motivator :-) Anonymous poster hash: 9da2f...888
Mamalarma Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Nei, jeg er heller der at dette har blitt for stort og jeg skal aldri bli så stor igjen. Har kun en kjole som jeg kjøpte for 10 år siden - en tidløs kjole som er veldig fin, som jeg snart kan bruke igjen. Så er blitt veldig flink til å rydde i skapet og kaste/ gi vekk klær jeg ikke har brukt på lenge eller som er blitt for store.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har klær som går under kategorien "dette skal jeg bruke når jeg får litt mer fett på kroppen" så litt motsatt her. Er blitt skral etter siste svangerskap med amming og stress, men er overbevist om at jeg kommer til å legge på meg 5-10 kg igjen og da har jeg ikke lyst til å måtte kjøpe helt ny garderobe igjen (har måttet det nå pga alt er for stort). Så da lar jeg de ligge i en krok i garderoben min. Anonymous poster hash: 2efd2...a9b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Nei, men har noe som jeg venter på at skal bli moderne igjen, spessielt noen fine plagg fra slutten av 80-tallet. Anonymous poster hash: 56407...896
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Ha ha, ja! De yngste klærne har ligget i 5 år, siden før jeg ble gravid første gang, de eldste er sikkert 10 år gamle. Trur ikke jeg kommer til å bli så slank som jeg var før graviditeter, og hvis jeg mot formodning skulle bli det har kroppen en annen (bredere) fasong nå, så klærne ville nok ikke passet uansett Anonymous poster hash: 9fc87...a4e
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 Ja ca halve skapet og innholdet i kommoden bare siden jul.. Det er klær jeg passer når jeg er på min vanlige vekt.
Edelweis Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Jepp har mssse. Og som hos flere så rekker jeg knapt å tenke på å slanke meg før jeg er gravid igjen. Har 4 på 7 år. Puuh..men dette er siste, å du som jeg har trua
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #17 Skrevet 30. juli 2013 Nei, ingenting. Har et par shortser i str 34 som skrekk og gru strammet litt rundt lårene på forsommeren. Da var det bare å spise litt mindre en ukes tid, så satt de som støpt. Den panikken jeg fikk da var helt fryktelig. Jeg hadde lagt på meg!!! Skjønner meg ikke på de som går igjennom det og ikke klarer å snu. Må være en forferdelig følelse, men også en enorm motivasjon. Hvis man har blitt så tykk at klær ikke passer, hvorfor ikke ta en helomvending?? Snakker ikke om graviditet, da måttet jeg pakke vekk litt for så å ta de fram ca 2 mnd etter fødsel hvor de passet. Anonymous poster hash: 7dd63...0b7
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. juli 2013 #18 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har noe klær, kjøpte de brukt på starten av året, går ned i vekt nå, og tenkte det var greit å hå noen klær i mindre str, så jeg slipper å kjøpe alt når jeg når den str.. Når jeg er nede i str M, så er slankehistorien min nådd mål! Håper å være der til neste sommer
Dini Skrevet 30. juli 2013 #19 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har MYE klær som går under den kategorien, og noen "mellom-klær" jeg kan bruke mens jeg går ned. Meen, selvfølgelig så klartejeg kunststykket å bli gravid mens jeg var på vei ned i vekt, så jeg får vente til våren igjen (forhåpentligvis) før jeg kan begynne å bruke noe av det, forhåpentligvis. Begynte så fint her i vår, men det er ikke lett å gå ned i vekt mens man har en baby til ruging.. Gikk ned 14 kg helt på begynnelsen av svangerskapet og har gått opp 3 av de igjen nå i uke 26/27. Forrige svangerskap hadde jeg gått opp 18 kg til nå.. Flaut, men sant.. Så når babyen er ute og jeg er klar for å trene igjen så blir det forhåpentligvis nedgang igjen. Denne gangen må jeg bare ta meg sammen. Har en vei mellom 60 og 70 kg å ta av, jeg vet ikke helt hva jeg burde ligge på da jeg ikke har veid 70 kg siden jeg gikk i 8.klasse som nå er 10 år siden..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #20 Skrevet 30. juli 2013 jepp, det har jeg !!! er vel opptil 5 år gammelt =/ Anonymous poster hash: 9b0d5...a6b
Elsker livet Skrevet 30. juli 2013 #21 Skrevet 30. juli 2013 Nei, bukseskjørt, slengbukser og hettegensere med lomme på magen er jeg for voksen til. Dessuten liker jeg å følge motene en liten smule.
Guttaboys Skrevet 30. juli 2013 #22 Skrevet 30. juli 2013 Nei. Jeg kastet alt for et par år siden. Nå har jeg endelig godt ned en del i vekt, men nå kjøper jeg nye klær:) mye morsommere!! har også kastet alt som har blitt for stort;) så hele klesskapet mitt er byttet ut iløpet av det siste året:0
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 30. juli 2013 #23 Skrevet 30. juli 2013 Har 5 hyller i skapet mitt. Den ene hyllen er det sokker og undertøy i, den andre er det klær som jeg bruker også har jeg tre hyller med klær som jeg skal bruke når jeg blir tynn, haha!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2013 #24 Skrevet 30. juli 2013 Ja, men tar jeg meg sammen i ett par måneder så passer det igjen. Er desverre en jojoslanker med bulimi og går opp og ned 10-15 kilo flere ganger i året. Anonymous poster hash: 6ee88...805
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 30. juli 2013 #25 Skrevet 30. juli 2013 4 svartsekker fulle av klær som er for små men som jeg håper en vakker dag skal passe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå