Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 For 2 uker siden så bestilte jeg time hos vikar av min fastlege, fordi min fastlege er i mammapermisjon. Jeg fikk navnet og tid og idag var dagen. Så kommer jeg dit og blir oppkalt av en helt annen lege, men jeg tenkte ikke så mye på det. Jeg forklarer hvorfor jeg kom, og får da beskjed at hun ikke kan hjelpe meg, fordi hun ikke er vikar av min fastlege. Jeg skulle egentlig til vikar. Jeg ble helt paff og sa at det ikke er min feil, og at jeg ble sjokkert. Fikk ny time hos vikar til uken. Fy fader!!!!! Jeg ble så sinna!! Hadde planlagt dagen min før legetimen, stresset med middag, mannen min måtte stå opp 3 timer tidligere ( han jobber nattskift ) for å kjøre meg, og alt det unødig? Jeg fikk ikke engang unnskyldning. For et system. Anonymous poster hash: b26ee...3fd
Gjest meg&mini Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Hææ? Det var jo ikke akkurat din feil..
DaTuMa Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Høres merkelig ut. Hvorfor fikk du time der da? Skjønner ikle hvorfor legen ikke kunne hjelpe deg når du allikevel var der. Håper du ikke måtte betale for timen i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg sliter psykisk, og går til behandling, så det er ikke så lett for meg å komme meg ut. I flere dager har jeg forberedt meg til legetimen. NAV skal ha legeerklaring av min fastlege, når jeg skal til samtale. Derfor ringte jeg til legesenteret og forklarte hva jeg måtte ha, og de satte meg opp på time. Jeg fikk tid og navn på legen, og noterte med en gang. Idag reiste jeg for ingenting. Hun som ikke er vikar sa hun ikke kunne hjelpe meg, fordi hun ikke er vikar til den legen, og har ikke satt seg inn i min historie. Ba meg om å gå til skranken å få ny time. Der sa jeg til og med hva som var skjedd, men fikk bare ny time og ikke noe unnskyld engang. Spurte om jeg måtte betale, og de sa at jeg skulle bare taste min fødselsdato på maskinen, og da skulle jeg få beskjed. Der fikk jeg beskjed at min regning enda ikke var klar, jeg tok ut kortet og reiste hjem. Klarte ikke å vente, for panikken begynte å spre seg. Anonymous poster hash: b26ee...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå