Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg trenger desperat en stor dose til mannen og meg NÅ!Det vil ikke passe å bli gravid akkurat nå. Anonymous poster hash: 7152a...17c
Gjest Antarctica Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Låne noen andres barn? Et skikkelig bortskjemt et!
It's all about me Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Lån et barn med kolikk noen timer slik at foreldrene kan sove litt eller andre ting de føler for
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Låne noen andres barn? Et skikkelig bortskjemt et! Vi har en på 6 år, og en på 1 år allerede så tror ikke det ville gjort store forskjellen Anonymous poster hash: 7152a...17c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Lån et barn med kolikk noen timer slik at foreldrene kan sove litt eller andre ting de føler for Fins det utlånssentraler for kolikk barn? Kjenner ingen som har baby nå HI Anonymous poster hash: 7152a...17c
It's all about me Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Lån et barn med kolikk noen timer slik at foreldrene kan sove litt eller andre ting de føler for Fins det utlånssentraler for kolikk barn? Kjenner ingen som har baby nå HI Anonymous poster hash: 7152a...17c Ikke som jeg vet. Men du kan jo avertere etter ett her på Dib, her er det jo alltid en hjelpende engel eller ti som tropper opp og låner eller donerer ting ved behov.
skjotta Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Lån et barn med kolikk noen timer slik at foreldrene kan sove litt eller andre ting de føler for Fins det utlånssentraler for kolikk barn? Kjenner ingen som har baby nå HI Anonymous poster hash: 7152a...17c heng opp lapp på helsestasjonen. "kolikk barn ønskes lånt. erfaren mamma og pappa trenger mental prevensjon!" jeg har en god venninne som er selv valgt barnløs. hun sier at dersom hun har det minste snev av verpesjuke blir det alltid nullstillt etter noen timer i vårt hjem sammen med meg og min særdeles viljesterke og aktive datter på 6 ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Lån et barn med kolikk noen timer slik at foreldrene kan sove litt eller andre ting de føler for Fins det utlånssentraler for kolikk barn? Kjenner ingen som har baby nå HI Anonymous poster hash: 7152a...17c Ikke som jeg vet. Men du kan jo avertere etter ett her på Dib, her er det jo alltid en hjelpende engel eller ti som tropper opp og låner eller donerer ting ved behov. Hehehe..... HI Anonymous poster hash: 7152a...17c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Sikkert xantall kolikkunger til høystbydende her på Dib. Eventuelt noen grusomme fødselshistorier. Jeg kan gi deg begge deler, men lar vær med tanke på alle disse som allerede er i "uløkka" her inne. Anonymous poster hash: 495ee...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå