Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Gud, blir så sliten av meg selv. Har liksom ikke kontroll på noe, men får da unger av gårde noenlunde riktig utstyrt, regningene blir betalt i tide og det er mat i kjøleskapet. Men i tillegg får jeg for meg at jeg bør bidra litt mer til samfunnet - og det bør jeg jo. Så jeg tar på meg verv, og for hver oppgave jeg føler jeg må ta på meg, blir jeg fullstendig på hælene. Jeg har null kontroll på når invitasjoner o.l bør ut, så jeg styrer på til noen sier at "det er god tid enda". Så da har jeg god tid da, og glemmer det hele. Så er det plutselig litt for sent, og det hele blir et hasteprosjekt. I tillegg ser jeg aldri for meg hva folk egentlig forventer eller ønsker av det som foregår. Selv svever jeg gjennom det meste uten å fundere så mye på ditt eller datt, så jeg klarer liksom ikke å samle erfaringer. Organisering og planlegging faller meg slett ikke naturlig. Likevel må jeg jo si ja innimellom, for å fordele byrdene. Hvordan kan jeg lære meg å bli litt mer bevisst på hva som foregår og hvordan ting bør være? Jeg gjør andre ting altså, ting jeg mestrer langt bedre. Organisering er dog en stor del av jobben i de fleste verv, så jeg burde liksom mestre det på et minimumsnivå. Nå har jeg vondt i magen pga et arrangement i nær fremtid som jeg plutselig husket på. Jeg burde da klare dette uten å få det sånn hver gang?? Anonymous poster hash: eb00a...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå