Gå til innhold

For en fantastisk slutt på dexter sesong 6!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har sett den og nå hungrer etter sesong sju? Herlig sluttkommentar fra dexter ,med tanke på den religisøe vinklingen i sesongen: oh God... Iiik, lurer eldig, veldig på hvordan Ting utvikler seg. Ingen spoilere, please.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får lastet ned nye episoder fra sesong 7 på piratebay:) det blir bare bedre og bedre:D

Skrevet

Nja, vi holder oss på den lovlige siden og venter til den er på platekompaniet...er bare godt å vennte litt ekstra på noe såååå spennende:)

Skrevet

Samme her, gleder meg vilt til sesong 7....

Skrevet

Jeg kjøpte sesong 7 på dvd for snart to måneder siden...? 

Vet ikke når siste kommer, men må vel se den selv om serien definitivt når toppen i sesong 6...

Anonymous poster hash: 076bf...526
Skrevet

Jeg streamer sesong 8. Serien holder god kvalitet fremdeles, i motsetning til True Blood som har tapt seg i siste sesong :).

Skrevet

Fra hvor streamer du seaong 8? Fant bare et nettsted og der måtte jeg fylle inn kredittkortopplysninger. Da ble jeg skeptisk :-)

Anonymous poster hash: c9035...719

Skrevet

Sesong 8 går på C-more series nuh.

Skrevet

Så sesong 7 i ferien. Ble litt lei meg jeg....

Skrevet

Flere som har sett den og nå hungrer etter sesong sju? Herlig sluttkommentar fra dexter ,med tanke på den religisøe vinklingen i sesongen: oh God... Iiik, lurer eldig, veldig på hvordan Ting utvikler seg. Ingen spoilere, please.

Begynnte og skulle se på Dexter i går siden alle snakker om det. Men hærregud, det er jo bare blod og gørr...

Anonymous poster hash: 678fd...7b3

Skrevet

Fra hvor streamer du seaong 8? Fant bare et nettsted og der måtte jeg fylle inn kredittkortopplysninger. Da ble jeg skeptisk :-)

Anonymous poster hash: c9035...719

Her :) : http://www.couchtuner.eu/dexter/

En av få gode linker. NB: Når du har valgt episode, trykk direkte på episodelinken som står etter det gule "Watch it here"!

Skrevet

De har sesong sju som spesialimport på Platekompaniet men den var dyr. Tror jeg må google litt og se andre steder

Jeg kjøpte sesong 7 på dvd for snart to måneder siden...?

Vet ikke når siste kommer, men må vel se den selv om serien definitivt når toppen i sesong 6...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...