Gå til innhold

AHH, må vaske huset NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motivasjon takk! 
Er så lei huset, husarbeid, tegninger på gulv og vegger, klissete ting som har festet seg til sokker så gjør at man fester seg overalt osv. Er så lei! :(

Kjenner jeg gleder meg til neste uke og vi skal reise bort på ferie!

Anonymous poster hash: abf16...e75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Slik var det hos meg også og konstant dårlig tid da jeg er alenemor, har stort hus og en krevende jobb. Men heldig som jeg er har min mor tilbudt seg å vaske hele huset en gang i uka så nå har jeg aldri det hengende over meg og har alltid nybakte hus til helgen :) :) :)

Anonymous poster hash: 5fc01...7c0

Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Slik var det hos meg også og konstant dårlig tid da jeg er alenemor, har stort hus og en krevende jobb. Men heldig som jeg er har min mor tilbudt seg å vaske hele huset en gang i uka så nå har jeg aldri det hengende over meg og har alltid nybakte hus til helgen :) :) :)

Skrevet

Du er heldig;) Hva får hun som takk:)?

Anonymous poster hash: 6bdbb...86c

Skrevet

Du er heldig;) Hva får hun som takk:)?

Anonymous poster hash: 6bdbb...86c

Hun vil ikke ha noe betaling eller slik, men jeg er flink til å kjøpe vin, blomster, ta henne med på spa, konsert, kjøper et klesplagg mm. Det er noe hun blir kjempeglad for og jeg føler at jeg får gitt noe tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...