Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Skal være her en uke. Er barn i alderen 3-11 og voksne som reiser sammen. Anonymous poster hash: a4345...e9a
☆☆☆ Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Atlanterhavsparken er det einaste eg kjem på i farta. Anar ikkje korleis t.d. Sunnmøre museum er for barn..
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Sunnmøre museum Fjellstua Hurtigbåt til Langevåg og outlets (Moods of Norway, Bergans, Norrøna etc) Jugendstilsenteret i sentrum Sightseeingbuss Anonymous poster hash: dce15...785
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Borgundgavlen tenker jeg, der er det hyggelig om været er bra. Atlatnterhavsparken er også fin. Sunnmøre museum var fint for barn sist jeg var der, men det er sikkert 25 år siden. Kommer ikke på mer i farta, leeeenge siden jeg bodde der :/ Anonymous poster hash: a07cd...fb7
Valentines Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Mange fine badestrender i området om det er ok vær
Valentines Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Alnes er veldig flott - ligger litt utenfor byen.
megmegmeg Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Dagstur til geiranger, atlanterhavsparken og shopping på moa amfi
Kanelbolla Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Alnes fyr i Giske kommune. Blimsanden på Vigra (flott hvit sandstrand). Gågata har Norges smaleste bygning. Museumene. Gå på byvandring, mye fint jugend. Spis fish og chips på stuen. Det er MYE fra andre verdenskrig ved fjellstua og på kverve på Ellingsøy. Kjør til Runde (par timer unna). Atlanterhavsparken er artig for store og små. I og rundt Ålesund er det mye å se.
Gjest meg&mini Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Atlanterhavsparken Dagstur til Geiranger Fjellstua - fin utsikt over byen.
Gjest meg&mini Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Mange fine badestrender i området om det er ok vær Ok vær i Ålesund? Hehe, den var god du;)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 -Atlanterhavsparken er et must -Sunnmøre museum/Borgundgavelen/dyreklubben (alt i samme område, gåavstand) -Fjellstua, flott utsikt over byen -Rusle rundt i sentrum -Devold fabrikkutsalg i Langevåg (ta hurtigbåten fra sentrum eller 40 min kjøring).Massevis av billig ull! Der er også Bergans og Norrøna fabrikkutsalg (alltid minst 30% rabatt), Moods of Norway -dagstur til jordbærbygda Valldal og trollstigen (ca 1,5 t kjøring til Valldal) -tur til fyret på Alnes, der er kafè i fyret og flott sandstrand å leke på -det finnes Lekeland og bowling i Spjelkavik -kino finnes i sentrum og på Moa -gode shoppingmuligheter på Moa Anonymous poster hash: 0f44a...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå