Gå til innhold

Når man bestiller de gratis babypakkene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyller man bare ut de skjemaene da, så kommer pakka i posten? Må man ikke ha bevis for at man er over 28 uker på vei? Eller  hvordan fungerer det?

Anonymous poster hash: 465ba...14b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg viste leg når jeg henta?!?!

Anonymous poster hash: 38c97...e4a

Skrevet

De færreste som sjekker leg, og er du over 28 uker så syns som regel magen. 

Husk at dette er reklameartikler og vareprøver, så for de som leverer dem ut så er det jo en fordel å få vist frem varene sine.

Men for all del, mye fint å hente i de boksene, så det anbefales :) 

Anonymous poster hash: dde4c...874
Skrevet

De så på magen min at jeg var langt på vei ;) 

Anonymous poster hash: a7843...6d8
Skrevet

Får man hentelapp i posten, så henter man det på nærmeste postkontor?  Ser ikke for meg at dem sjekker at jeg er gravid :P

hi

Skrevet

Ikke noen som sjekker noe, nei... bestill fra apoteket, de er best. Både vitus og apotek 1 tror jeg vi fikk ifra :-)

Anonymous poster hash: f640c...f57
Skrevet

Får man hentelapp i posten, så henter man det på nærmeste postkontor?  Ser ikke for meg at dem sjekker at jeg er gravid :P

hi

Pakken fra Rimi registrer du på rimi.no og hneter på Rimi etter å ha fått hentelapp i posten.

Pakken fra Libero henter du på Lindex etter også fått hentelapp i posten.

Pakken fra apoteket registrer du på nett og henter apoteket

Pakken fra Sandviken får du når du registreer deg på babyverden.no. Men denne anbefaler jeg å avstå fra da du blir terroristert av telefonselgere fra Go'boken i årevis etterpå. De andre har jeg aldri hørt noe fra i ettertid.

Bleiebøtta registrere du på barnashus.no og henter på Barnas Hus, hvis de fremdeles gir ut da...

Anonymous poster hash: a8ac2...417

Skrevet

hi

Pakken fra Rimi registrer du på rimi.no og hneter på Rimi etter å ha fått hentelapp i posten.

Pakken fra Libero henter du på Lindex etter også fått hentelapp i posten.

Pakken fra apoteket registrer du på nett og henter apoteket

Pakken fra Sandviken får du når du registreer deg på babyverden.no. Men denne anbefaler jeg å avstå fra da du blir terroristert av telefonselgere fra Go'boken i årevis etterpå. De andre har jeg aldri hørt noe fra i ettertid.

Bleiebøtta registrere du på barnashus.no og henter på Barnas Hus, hvis de fremdeles gir ut da...

Anonymous poster hash: a8ac2...417

Takk :) men liberopakken. Må man bli medlem der for å få pakka? finner ingen sted på libero.no hvor jeg kan registrere meg uten å bli medlem.

hi

Skrevet

eller er det gratis å være medlem av liberoklubben?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...